Глосарій


Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  12  (Далі)
  Все

А

Артефакт

штучно зроблений, не властивий природі виріб, продукт цивілізації, культури.

Б

Безеквівалентна лексика

лексичні одиниці вихідної мови, що не мають регулярних (словникових) відповідностей у мові перекладу.

Безсловесне спілкування

спілкування за допомогою жестів та інших рухів.

Боязнь невизначеності

ступінь загрози, що відчуває суспільство в неясних, невизначених, двозначних ситуаціях; такі культури намагаються уникати подібних ситуацій, убезпечивши членів свого суспільства безліччю формальних правил, неприйняттям відхилень від норми в думках або поведінці, вірою в абсолютну істину.

В

Вербальні засоби комунікації

усний і письмовий різновид мови.

Вертикальна комунікація

формальні канали комунікації з напрямком вгору або вниз, узаконені ієрархічною структурою організації; більша частина інформаційних потоків при виробничому спілкуванні направлена згори вниз: від вищого адміністративного складу до нижчого рівню виконавців.

Висококонтекстна (ширококонтекстна) культура

культура, в якій приватне і публічне життя тісно пов'язані між собою. Статус і репутація поширюються на всі сфери життя. Багато визначено немовним контекстом: ієрархією, статусом, зовнішнім виглядом приміщень, їхнім розташуванням і розміщенням. Вся необхідна додаткова інформація вже закладена в свідомості людей, і без знання цієї прихованої інформації інтерпретація повідомлення буде неповною чи невірною, оскільки використовується багато натяків, прихованих значень, фігуральних виразів тощо.

Внутрішня виробнича комунікація

всі види спілкування, пов'язані з роботою компанії: накази та інструкції керівників, усні виробничі повідомлення, якими обмінюються працівники; виробнича, інвентаризаційна, фінансова документація; звіти працівників про виконане завдання тощо.

Вузькоконтекстна (низькоконтекстна) культура

тип національної культури, у якій інформацію під час комунікації передають у максимально вербалізованій експліцитній формі.

Г

Геоцентричні корпорації

міжнародні організації, які вважають своєю остаточною метою створення єдиної міжнародної інтегрованої системи. Мають найвищу ступінь взаємозалежності з максимальним використанням унікальних можливостей всіх своїх складових (національних філій). Діяльність організації зосереджена на вирішенні як світових, так і місцевих завдань.


Сторінка:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  12  (Далі)
  Все