Zum Hauptinhalt
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Оптимізація маркетин ...
Kurse suchen
Kurse
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет ...
Оптимізація маркетингової діяльності на інтернет р...
Глосарій
Alphabetisch
Глосарій
Druckerfreundliche Version
https://pidru4niki.com/82328/marketing/glosariy_marketing
Volltext-Suche
Alphabetisch
Nach Kategorie
Sie können das Glossar über das Suchfeld und das Stichwortalphabet durchsuchen.
@
|
A
|
Ä
|
B
|
C
|
D
|
E
|
F
|
G
|
H
|
I
|
J
|
K
|
L
|
M
|
N
|
O
|
Ö
|
P
|
Q
|
R
|
S
|
T
|
U
|
Ü
|
V
|
W
|
X
|
Y
|
Z
|
Alle
Keine Einträge in diesem Bereich
Previous Activity
Методичні рекомендації
Next Activity
Додаткові методичні матеріали
Direkt zu:
Direkt zu:
Форум новин
Силабус
Інформація про викладача
Підручник
Презентація курсу
Рекомендована література
критерії оцінювання
Методичні рекомендації
Додаткові методичні матеріали
Тема 1.Математичні методи оптимізації.
Лекція 1
Лекція 1. Презентація.
Тема 2. Розв'язок оптимізаційних задач
Лекція 2
Лекція 2. Презентація.
Тема 3. Маркетингова інформація. Постановка задач і прийняття рішень.
Лекція 3
Лекція 3. Презентація.
Тема 4. Моделі, що використовуються при розробці маркетингових рішень.
Лабораторна робота 1
Лабораторна робота 2. Симплекс-метод розв'язання задачі лінійного програмування
Лабораторна робота 3. Побудова й дослідження оптимального плану виробництва продукції
Лабораторна робота 4. Оцінка жорсткості й еластичності плану виробництва продукції
Лабораторна робота 5. Оцінка надійності й напруженості плану
Тестове завдання 1
Ділова гра в оптимізацію реклами на інтернет ринку
Тема 1 Експертні методи прийняття маркетингових рішень. Методи прийняття рішень у слабо структурованих задачах.
Лекція 5. Презентація.
Тема 2. Прийняття маркетингових рішень в умовах невизначеності та ризику. Основи теорії ризиків.
Тема 3. Статистичні методи прийняття маркетингових рішень. Методи аналізу тенденцій і стійкості ринкової кон’юнктури.
Тема 4. Методи аналізу сезонність і циклічності ринку. Прогнозування купівельного попиту. Вивчення споживчих переваг. Конкурентоспроможність підприємств і товарів.
Лабораторна робота 6
Тестове завдання 2
Додаткове завдання
Питання
Іспит. Теоретична частина.
Іспит. Практична частина.
Індивідуальне завдання
Наукова робота