Глосарій
Глосарій
Navegue por el glosario usando este índice.
Especial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | Ñ | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TODAS
А |
---|
Апробація
перевірка на практиці, в реальних умовах, теоретичних положень, розрахунків, схем, моделей економічних процесів.
| |
Аутстаффінг
передбачає не виконання яких-небудь видів послуг, а надання виконавцем свого працівника (фрілансера) чи групи працівників замовникові. В даному випадку компанія-виконавець несе відповідальність не за якість наданих працівниками послуг, а взагалі за їх присутність на робочому місці, сумлінність виконання покладених на них функцій.
| |
Ауттаскінг
передбачає передачу окремих завдань іншій організації. Основна відмінність від аутсорсингу полягає в обсязі завдань, що має виконати інша організація, а саме: при аутсориснгу виконуються великі за обсягом комплексні завдання, а при ауттаскінгу – лише частина завдання, яку раніше виконували окремі працівники підприємства.
| |
Б |
---|
Банкрутство
нездатність організації-боржника відновити свою платоспроможність.
| |
Бенчмаркінг
1) метод порівняльного аналізу підприємств, які працюють в умовах конкурентної боротьби; 2) спосіб вивчення діяльності суб'єктів ринку, в першу чергу, конкурентів, з метою використання їх позитивного досвіду у власній роботі; 3) метод копіювання організацією переваг основних конкурентів (техніка, технології, економіка і управління); 4) постійний систематичний пошук, впровадження найкращої практики, що сприяє збільшенню продуктивності; 5) спосіб вдосконалення бізнес-процесів на основі порівняння діяльності організації-клієнта з діяльністю організацій-конкурентів.
| |
Бізнес-план
документ, що характеризує модель майбутнього бізнесу, його створення, мету, завдання і т. п.
| |
Бізнес-процеси
процеси, що лежать в основі конкурентних переваг організації (управління якістю тощо), тобто процеси, які мають бути вдосконалені і розвинені з метою закріплення конкурентних переваг організації. На практиці виділяють п'ять типів Б.-п.: 1) основні, на базі яких виконуються функції поточної діяльності з виробництва продукції або надання послуг, 2) забезпечуючі, 3) Б.-п. розвитку організації; 4) Б.-п. управління діяльністю організації; 5) Б.-п., які забезпечують управління.
| |
Бухгалтерське обслуговування
це послуги, що надаються зовнішніми по відношенню до клієнта бухгалтерськими фірмами, які здійснюють або відновлюють його бухгалтерський облік.
| |
В |
---|
Валентність
цінність, практична корисність результатів, отриманих після впровадження рекомендацій консультанта.
| |