Критерії оцінювання: види контролю і система накопичення балів
Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Підсумковий контроль знань |
||||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
||||
Лабораторна робота 1 |
5 |
Лабораторна робота 5 |
6 |
Індивідуальна контрольна робота |
Залік |
Лабораторна робота 2 |
5 |
Лабораторна робота 6 |
6 |
||
Лабораторна робота 3 |
5 |
Лабораторна робота 7 |
6 |
||
Лабораторна робота 4 |
5 |
Лабораторна робота 8 |
6 |
||
|
Лабораторна робота 9 |
6 |
|||
Тестування №1 |
5 |
Тестування №2 |
6 |
||
Разом |
25 |
Разом |
35 |
20 |
20 |
Разом за дисципліну |
100 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: самостійність та правильність виконання; повнота відповіді; наявність ілюстративних матеріалів тощо.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- 5 -6 балів: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом та інструментами, передбаченими програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- 4-3 бали: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка (2-1 бал): виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2
Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатом кожного тестування складає 5 балів та містить з 10 тестових завдань. Тест має 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бали, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 5 балів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів. Контрольна робота має бути оформлена згідно з вимогами (див. в системі електронного навчання ЗНУ Moodle).
Індивідуальна контрольна робота складається з двох частин, за правильне виконання кожної з них студент отримує по 10 балів.
максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;
18-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
16-17 балів: одне з завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
14-15 балів: два завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
12-13 балів: три завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
10-11 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
8-9 балів: три завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
6-7 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
1-5 бали: п’ять завдань роботи не виконано, інші виконано з помилками;
0 балів - контрольну роботу не виконано.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до заліку він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі заліку.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 20 балів. Залікова робота містить 10 тестових завдань, кожне з яких оцінюється в 1 бал та практичне завдання, яке оцінюється в 10 балів.
Результат виконання студентом практичного завдання оцінюється за такою шкалою:
максимальна оцінка (10 балів): студент правильно виконав завдання;
- 7-9 балів: студент виконав завдання з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм виконання;
- 3-6 бали: студент виконав завдання з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм виконання;
-1-2 бали: студент правильно записав структурні теги та намагався хоча б щось розмістити на web-сторінці;
- 0 балів: студент не виконав завдання.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |