Критерії оцінювання

Розподіл балів, які отримують студенти, критерії оцінювання та система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці. 

Поточний контроль знань

Залік/іспит

Сума

Контрольний

модуль 1

Контрольний

 модуль 2

Індивідуальне завдання

20 балів

100

балів

Практичне заняття 1

5

Практичне заняття 5

4

 

20 балів

Практичне заняття 2

5

Практичне заняття 6

4

Практичне заняття 3

5

Практичне заняття 7

4

Практичне заняття 4

5

Практичне заняття 8

4

 

 

Практичне заняття 9

4

тестування

10

тестування

10

30 балів

30 балів

 

Критерії оцінювання модульної атестації  № 1 та №2

Модульна атестація складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожної теоретичної модульної контрольної, складає 10 балів.

Теоретична модульна контрольна складається з 20 тестових завдань. Тест містить 3-4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бала, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.

Кртитерій оцінювання практичних занять

Практична частина модульної атестації складається з рішення задач або тестів та відповідей на3 теоретичні питання .

Максимальна оцінка за правильні відповіді та рішення- 5 балів.

2 бал -студент правильно відповів на теоретичне питання;

3 бал - студент правильно вирішив задачу, або відповів на тести;

1 бал- студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 50 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

2 бала- студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки, або на 50% правильно відповів на тестові завдання

1 бал- студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі, або на 30% правильно відповів на тестові завдання

- 0 балів:-студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь, не вирішив задачу.

Критерій оцінювання індивідуального завдання 

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, складає 20 балів. Індивідуальне завдання складається з двох частин, за правильне виконання першої з них студент отримує 15 балів, а другої 5 балів.

максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок у визначений строк;

15 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками, але здана після визначеного строку протягом тижня;

10 балів: робота виконана з не суттєвими помилками, але здана в строк;

5 балів: робота здана із значною затримкою в обумовленому часі;

0 балів -  індивідуальну роботу не виконано.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 50 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.

Критерії оцінювання екзаменаційної (залікової) роботи

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 20 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 7 балів та задачу, яка оцінюється в 6 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (7 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 5-6 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 2-4 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

Результат вирішення студентом задачі оцінюється  за наступною шкалою:

максимальна оцінка (6 балів): студент правильно вирішив задачу;

- 5-6 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

- 3-4 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;

- 2 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;

- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;

- 0 балів: студент не вирішив задачу.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Last modified: Tuesday, 26 January 2016, 9:40 AM