Рекомендована література
1. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / уклад.: В. В. Добрянська, О. А. Івасенко, М. Б. Чижевська, А. С. Скрильник. Полтава : ПолтНТУ, 2024. 218 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi83/0062788.pdf.
2. Букало Н. А. Маркетингові дослідження : курс лекцій. Луцьк : ВНУ ім. Л. Українки, 2023. 108 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi76/0056480.pdf.
3. Мартинович Н.О., Горник В.Г., Бойченко Е.Б. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. Київ: «Видавництво Людмила», 2021. 323 с.
4. Данченко О. Б., Дзюба Т. В. Маркетингові дослідження у проєктах : навч. посіб. Київ : Університет економіки та права "КРОК", 2021. 224 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi69/0050433.pdf.
5. Збарський В. К., Талавиря М. П., Остапчук А. Д. Маркетингові дослідження : навч.-наук. посіб. Київ : КОМПРИНТ, 2023. 559 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi78/0057819.pdf.
6. Зозульов О. В., Царьова Т. О., Гавриш Ю. О. Маркетинг: навчально-методичний комплекс : навч. посіб. Київ : КПІ ім. І. Сікорського, 2022. 298 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi73/0053868.pdf.
7. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Т. М. Квятко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова [та ін.]. Харків : ХНТУСГ, 2020. 163 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi83/0062783.pdf.
8. Барабанова В.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi69/0050429.pdf.
9. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С. та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi78/0058511.pdf.
10. Маркетинг : навч. посіб. / Іванечко Н. та ін. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. 180 с.
11. Сенишин О.С., Кривешко О.П. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с
12. Філіп Котлер, Гармаван Катарджая, Іван Сатьяван. Маркетинг 4,0. Від традиційного до цифрового. Київ : Вид. група КМ БУКС. 2021. 224 с.
13. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. Київ.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.
14. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ : Центр навчальної літератури, 2011. 332 с.
15. Остервальдер А, Піньє І. Створюємо бізнес-модель. Новаторські ідеї для всіх. Київ: Наш формат, 2017. 288 с.
16. Albrecht M. G., Green M., Hoffman L. Principles of marketing. Houston : OpenStax, 2023. 699 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi79/0058784.pdf.
17. Doole I., Lowe R., Kenyon A. International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation. 9th ed. Andover : Cengage, 2022. 511 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi71/0052042.pdf.
18. Siegel A. F., Wagner M. R. Practical Business Statistics. 8th ed. London : Academic Press, 2022. 668 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi68/0050219/.
19. Uboe J. Introductory Statistics for Business and Economics: Theory, Exercises and Solutions. Cham : Springer, 2017. 466 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi66/0048502.pdf.
20. Ewa Więcek-‐Janka. The essential of marketing research. Poznan : Poznan University of Technology Publishing House, 2015. 184p. URL: https://www.researchgate.net/profile/Ewa-Wiecek-Janka/publication/274834470_the_essentials_of_marketing_research/links/55b0b7dc08aeb92399173d15/the-essentials-of-marketing-research.pdf.
21. Scott M. Smith and Gerald S. Albaum, An Introduction to Marketing Research, 2010. 448p. URL: https://www.zamaros.net/Market%20Research.pdf.
22. Joseph F. Hair, Jr., Mary Celsi, David J. Ortinau, Robert P. Bush. Essentials of Marketing Research. Fourth edition. New York : McGraw-Hill Education, 2017. 433p. URL: https://nibmehub.com/opac-service/pdf/read/Essentials%20of%20Marketing%20Research%20by%20Joseph%20F.-%20Jr.%20Hair-%20Mary%20F.%20Wolfinbarger-%20David%20J.%20Ortinau.pdf
23. Дума О. І., Мельник М. С. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, 2021, № 2(6). С.29-39.
24. Демченко М. В. Кількісні методи вивчення потреб та поведінки споживачів у контексті сучасних маркетингових комунікацій. Communications and Communicative Technologies, 2019. Вип. 19. С 41-48.
25. Єрешко А. І., Сотніков Ю. М. Перспективи використання маркетингових онлайн-досліджень в інноваційному розвитку економіки регіону. Бізнес-навігатор. 2018. № 2. С. 63–66.
26. Компанець К.А., Литвишко Л.О., Гурч Л.М. Інформаційна система стратегічного маркетингу підприємства сфери послуг. Економіка та управління підприємствами. 2019. Випуск 28. С. 113 – 119.
27. Летуновська Н.Є., Сигида Л.О. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики. Бізнес ІНФОРМ. 2019. № 4. С. 97 – 105.