Оцінювання

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Оцінка за лабораторні роботи складається з двох частин: оцінки за виконання завдань лабораторної роботи та відповіді на додаткові теоретичні питання за тематикою лабораторної роботи

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо. Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютера, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Захист лабораторної роботи відбувається за таких умов:

1)        якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи;

2)        якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті, звіт подано у вигляді файлу в системі MOODLE. Звіт складається з таких частин (назва лабораторної роботи; виконання лабораторної роботи; висновки).

Виконання практичної частини  лабораторних робіт оцінюється у 3 бали. Практичні навички студента оцінюються таким чином:

1 бал – лабораторну роботу виконано з помилками, або виконано та не оформлено звіт;

2 бали - лабораторну роботу виконано з незначними помилками та звіт оформлено із зауваженнями;

3 бали - лабораторну роботу виконано без помилок та звіт оформлено згідно з вимогами.

Звіт до лабораторної роботи повинен мати такі складові: назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки. Звіт може бути оформлено в зошиті або подано у виді файлу в системі MOODLE.

Теоретичні знання студента за тематикою лабораторних робіт оцінюються у 2 бали. Викладач, що веде лабораторні заняття, приймаючи лабораторну роботу у студента, задає йому два питання. Студент отримує:

1 бал – дана правильна відповідь на одне питання;

2 бали – дана правильна відповідь на два питання.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2

Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатом кожного тестування складає 15 балів та містить з 15 тестових завдань. Тест має 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 15 балів.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до екзамену він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.

 

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру у формі заліку.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКУ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати на заліку складає 40 балів. Залікова робота складається з двох частин: теоретичної (20 балів) та практичної (20 балів).

Теоретична частина – тестування у системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами тестування складає 20 балів.

Тест складається з 20 тестових завдань. Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши правильно на всі питання, студент може отримати 20 балів. Студенту на заліку дається одна спроба пройти тест.

Практична частина – розв’язок двох задач, кожна задача оцінюється у 10 балів.

Результат розв’язку студентом задачі оцінюється  за наступною шкалою:

максимальна оцінка (10 балів): студент правильно розв’язав задачу;

- 9 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

-8-7 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі;

- 6 балів: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав значний обсяг допоміжних розрахунків;

- 5 балів: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив допоміжні розрахунки, які свідчать про те, що він матеріал частково знає;

- 4 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки;

- 3 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив незначний обсяг допоміжних розрахунків;

- 2-1 бал: студент виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу, але з помилками;

- 0 балів: студент не розв’язав задачу.

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

                                                  ЕЕкзамен

                                                  ЗЗалік

A

90 – 100

(відмінно)

                                                                                                                                 55 (відмінно)

                                                                                                                                 ЗЗараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Последнее изменение: Tuesday, 9 October 2018, 20:20