Зміст модуля 2. Сторони спілкування та їх характеристика

Тема 3. Спілкування як обмін інформацією

Комунікативна сторона спілкування. Типи інформації та засоби комунікації. Специфіка обміну інформації між людьми. Поняття про комунікативні бар’єри. Об’єктивні та суб’єктивні причини виникнення комунікативних бар’єрів.

Тема 4. Сприйняття і пізнання людьми один одного

Сприйняття, розуміння і оцінка людьми один одного. Механізми взаєморозуміння в спілкуванні: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Механізми «зараження», «навіювання», «переконання» і «наслідування» і їх роль в процесі спілкування. Поняття про «атракції» і її вплив на розвиток процесу спілкування. Фактори, що впливають на виникнення і розвиток «атракції». Фактори, що заважають правильно сприймати і оцінювати людей. Відкритість і закритість у спілкуванні.

Тема 5. Спілкування як міжособистісна взаємодія

Спілкування як форма взаємодії. Різні підходи до описання структури взаємодії. Види соціальних взаємодій. Основні типи взаємодії. Рольова взаємодія. Виникнення психологічних бар'єрів при взаємодії. Асертивність як впевнений вияв думок і почуттів. Види взаємодії: кооперація і конкуренція. Взаємодія як організація спільної діяльності.

Última modificación: Tuesday, 9 de January de 2024, 19:35