Зміст модуля 3. Ефективне спілкування та розвиток комунікативних здібностей

Тема 6. Комунікативна компетентність

Поняття комунікативної компетентності. Структура комунікативної компетентності: пізнавальний компонент, поведінковий компонент, емоційний компонент. Визначальне значення комунікативної компетентності для професій типу «людина-людина».

Тема 7. Оптимізація процесу спілкування

Стратегії спілкування. Правила ведення бесіди. Етика поведінки. Техніки рефлексивного активного слухання. Техніки емпатійного слухання. Техніки налагодження контакту. Техніки відновлення матеріалу, що ігноруються оповідачем. Види запитань. Техніки впливу і протидії. Техніки для виявлення прихованих мотивів та інтересів співрозмовників. Техніки поведінки в ситуації конфлікту, прохання і відмови. Причини непорозуміння у спілкуванні. Причини складнощів вербалізації почуттів під час спілкування.

Остання зміна: Tuesday 9 January 2024 19:36 PM