Оцінювання


Курс «Розпорядчі та облікові документи з економіки праці» розбито на 2 розділи. Кожен розділ містить поточні контрольні заходи. Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.

 

 

Поточний контроль знань

Екзамен

Усього

Підготовка практичних занять за розділом 1

Підготовка практичних занять за розділом 2

Індивідуальне завдання

 

 

Практичне заняття 1

6

Практичне заняття 4

5

 

 

 

Практичне заняття 2

7

Практичне заняття 5

5

Практичне заняття 3

7

Практичне заняття 6

5

 

 

Практичне заняття 7

5

Контрольне тестування за розділом 1

(1-4 теми)

10

Контрольне тестування за розділом 2

 (5-9 теми)

10

 

 

 

Усього             

30 балів

                          

30 балів

20 балів

20 балів

100 балів

 

 

Критерії оцінювання практичних занять

На практичних заняттях студенти відповідають на теоретичні питання і розв’язують задачі по кожній темі.

Оцінка за відповіді на теоретичні питання - 0-5(4)(3) балів:

5(4)(3) балів- студент правильно відповів на теоретичне питання;

4 (3)(2)бали - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 50 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

3 (2)(1)бали - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

2 (1)(0,5)бали - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 20 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

1 (0,5)(0,25) бали - студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 10 % питання, зокрема та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

Розв’язування задач (ситуаційних вправ) - 0-2 бали;

2 бали - студент правильно вирішив задачу;

1 бали - студент правильно виписав формулу за якою розв’яується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки

0,5 бали - студент вирішив ситуаційну вправу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення завдання;

0 балів - студент не відповів на питання, не розв’язав задачу.

Всього балів по кожній темі на практичному занятті - 0-7(6)(5) балів.

 

Критерії оцінювання тестування за розділами

Атестація проводиться у формі тестування в письмовому або електронному вигляді (в системі MOODLE). Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування, складає 10 балів.

Контрольне тестування складається з 10 тестових завдань. Тест містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши правильно на всі запитання, студент може отримати 10 балів.

 

 

Критерій оцінювання індивідуального завдання

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, складає 20 балів.

максимальна оцінка (20 балів): завдання виконано повністю без помилок у визначений строк;

15 балів: завдання виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками, але здано після визначеного строку протягом тижня;

10 балів: завдання виконано не повністю, але здано в строк;

5 балів: завдання виконано не повністю, робота здана із значною затримкою в обумовленому часі;

0 балів -  індивідуальну роботу не виконано.

 

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі заліку.

 

Критерії оцінювання залікової роботи

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 20 балів. Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів. Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 9-8 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 7-5 балів: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 50 % питання, зокрема знає визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 4-2 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Последнее изменение: Saturday, 22 February 2020, 21:43