Презентація курсу

Метою вивчення дисципліни «Інформаційно-медійна культура» є формування у студентів знань та умінь з  медіакультури, розуміння ролі та значення медійного світу в професійному  та особистісному становленні людини

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

-                          вироблення навичок розпізнавання маніпулятивної медіаінформації;

-                          формування практичних навичок використання медіапродуктів у професійній діяльності;

-                          визначення сутності медіакомпетентності;

-                          навчання вирізняти фейкову інформацію;

-                          формування критичного мислення у студентів;

-                          вивчення впливу різних медіазасобів на навчання і виховання молоді, можливих наслідків їх негативного впливу.

 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-       зміст основних понять у сфері медіакультури;

-       основні принципи формування медіакультури;

-       зміст та специфіку основних форм медіаосвітньої діяльності;

-          принципи маніпулювання свідомістю споживачів інформації;

-          основні правила безпечної роботи в Інтернеті.

 

уміти:

 

-       критично аналізувати і сприймати контент сфери масової комунікації;

-       аналізувати медійні матеріали на предмет їх правдивості та об’єктивності;

-       аналізувати медійні матеріали на предмет їх відповідності професійним вимогам;

-       безпечно працювати в Інтернеті.

 

 

СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНО-МЕДІЙНА КУЛЬТУРА»:

 

-       заняття проходять у формі тренінгів;

                      -   відсутність домашніх завдань



Last modified: Wednesday, 2 September 2020, 2:31 PM