Презентація курсу
Метою вивчення дисципліни «Інформаційно-медійна культура» є формування у студентів знань та умінь з медіакультури, розуміння ролі та значення медійного світу в професійному та особистісному становленні людини
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- вироблення навичок розпізнавання маніпулятивної медіаінформації;
- формування практичних навичок використання медіапродуктів у професійній діяльності;
- визначення сутності медіакомпетентності;
- навчання вирізняти фейкову інформацію;
- формування критичного мислення у студентів;
- вивчення впливу різних медіазасобів на навчання і виховання молоді, можливих наслідків їх негативного впливу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- зміст основних понять у сфері медіакультури;
- основні принципи формування медіакультури;
- зміст та специфіку основних форм медіаосвітньої діяльності;
- принципи маніпулювання свідомістю споживачів інформації;
- основні правила безпечної роботи в Інтернеті.
уміти:
- критично аналізувати і сприймати контент сфери масової комунікації;
- аналізувати медійні матеріали на предмет їх правдивості та об’єктивності;
- аналізувати медійні матеріали на предмет їх відповідності професійним вимогам;
- безпечно працювати в Інтернеті.
СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНО-МЕДІЙНА КУЛЬТУРА»:
- заняття проходять у формі тренінгів;
- відсутність домашніх завдань