Види контролю і система накопичення балів
Види і зміст контрольних заходів,
Вид заняття/ роботи | Вид контрольного заходу | Зміст контрольного заходу* | Критерії оцінювання та термін виконання* | Усього балів |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Поточний контроль | ||||
Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №1 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 2 | |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №1 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №2 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 2 | |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №2 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №3 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 2 | |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №3 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Лабораторна робота 4 | Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №4 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 2 |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №4 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Самостійна робота | Тестування Атестація 1 | Тестування за теоретичними питання до змістовного модуля 1 – 2 дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. | Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. | 10 |
Лабораторна робота 5 | Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №5 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає три теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 3 |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №5 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Лабораторна робота 6 | Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №6 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає три теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 3 |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №6 | Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 3 | |
Лабораторна робота 7 | Теоретичне опитування | Теоретичне обґрунтування отриманих результатів за лабораторною роботою №7 | Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає три теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали. | 3 |
Практичне завдання | Індивідуальне практичне завдання лабораторної роботи №7 | Практичне навички студента оцінюються так: 1-2 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 3-4 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 5 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. | 5 | |
Самостійна робота | Тестування Атестація 2 | Тестування за теоретичними питання до змістовного модуля 3 – 4 дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. | Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. | 10 |
Усього за поточний контроль | 12 |
|
| 60 |
Екзамен | Теоретичне завдання | Тестування за темами курсу дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=334419 Тестове завдання складається з 20 тестових питань. | Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. | 20 |
Практичне завдання | Практичне завдання екзаменаційної роботи дозволяє перевірити практичні навички студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=416208Практичне завдання складається з випадково обраної типової задачі, яка розглядалася під час лабораторних занять. | Результат розв’язку студентом задачі оцінюється за такою шкалою: 20 балів: студент правильно розв’язав задачу; 19-17 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм розв’язку задачі; 16-11 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі; 10-6 балів: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав значні допоміжні розрахунки; 5-2 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки; 1 бал: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу; 0 балів: студент не розв’язав задачу. | 20 | |
Усього за |
|
| 40 |
Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS
За шкалою ECTS | За шкалою університету | За національною шкалою | |
Екзамен | Залік | ||
A | 90 – 100 (відмінно) | 5 (відмінно) | Зараховано |
B | 85 – 89 (дуже добре) | 4 (добре) | |
C | 75 – 84 (добре) | ||
D | 70 – 74 (задовільно) | 3 (задовільно) | |
E | 60 – 69 (достатньо) | ||
FX | 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) | 2 (незадовільно) | Не зараховано |
F | 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |