Оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
Усний контроль у вигляді індивідуального та фронтального опитування.
Письмовий контроль у вигляді контрольних робіт, самостійних письмових робіт, поточного тестування.
Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Екзамен |
Сума |
|||
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
||||
5 |
5 |
||||
5 |
5 |
||||
5 |
5 |
||||
5 |
Лабораторна робота 8 |
5 |
|||
Тестування |
10 |
Тестування |
10 |
||
Разом |
30 |
Разом |
30 |
40 |
100 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.
Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.
Захист лабораторної роботи відбувається за наступних умов:
Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи.
Якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті звіт подано у виді файлу в системі MOODLE . Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- максимальна оцінка: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2
Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування становить 10 балів та складається з 10 тестових завдань. Кожне тестове запитання містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів. Дозволяється складати тести 3 рази.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 40 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів та задачу, яка оцінюється в 20 балів.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 7-9 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 4-6 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 1-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.
Результат вирішення студентом задачі оцінюється за наступною шкалою:
максимальна оцінка (20 балів): студент правильно вирішив задачу;
- 15-19 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;
- 10-14 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;
- 5-9 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;
- 1-4 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;
- 0 балів: студент не вирішив задачу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |