Критерії оцінювання: види контролю і система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.

 

Поточний контроль знань

Підсумковий контроль знань

Розділ 1

Розділ 2

Лабораторна робота 1

5

Лабораторна робота 5

6

Індивідуальна контрольна робота

Залік

Лабораторна робота 2

5

Лабораторна робота 6

6

Лабораторна робота 3

5

Лабораторна робота 7

6

Лабораторна робота 4

5

Лабораторна робота 8

6


Лабораторна робота 9

6

Тестування №1

5

Тестування №2

6

Разом

25

Разом

35

20

20

Разом за дисципліну

100

 

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: самостійність та правильність виконання; повнота відповіді; наявність  ілюстративних матеріалів тощо.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

- 5 -6 балів: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом та інструментами, передбаченими програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;

- 4-3 бали: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);

- мінімальна оцінка (2-1 бал): виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.

У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2

Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатом кожного тестування складає 5 балів та містить з 10 тестових завдань. Тест має 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бали, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 5 балів.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів. Контрольна робота має бути оформлена згідно з вимогами (див. в системі електронного навчання ЗНУ Moodle).

Індивідуальна контрольна робота складається з двох частин, за правильне виконання кожної з них студент отримує по 10 балів.

максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;

18-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

16-17 балів: одне з  завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

14-15 балів: два завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

12-13 балів: три завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

10-11 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

8-9 балів: три  завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;

6-7 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;

1-5 бали: п’ять  завдань роботи не виконано, інші виконано з помилками;

0 балів -  контрольну роботу не виконано.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до заліку він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі заліку.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 20 балів. Залікова  робота містить 10 тестових завдань, кожне з яких оцінюється в 1 бал та практичне завдання, яке оцінюється в 10 балів.

Результат виконання студентом практичного завдання оцінюється за такою шкалою:

максимальна оцінка (10 балів): студент правильно виконав завдання;

- 7-9 балів: студент виконав завдання з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм виконання;

- 3-6 бали: студент виконав завдання з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм виконання;

-1-2 бали: студент правильно записав структурні теги та намагався хоча б щось розмістити на web-сторінці;

 - 0 балів: студент не виконав завдання.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)



Last modified: Thursday, 5 September 2024, 6:18 PM