Критерії оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Сучасні методи досліджень в хімії» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
Вид контрольного заходу | Кількість контрольних заходів | Кількість балів за 1 захід | Усього балів | ||
1 | Виконання лабораторної роботи та її захист Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи | 8 | 2 | 16 | |
2 | Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1 (Проводиться в письмовому вигляді) | 1 | 0-18 | 18 | |
3 | Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено) | 1 | 0-4 | 4 | |
4 | Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2 (Проводиться в письмовому вигляді) | 1 | 0-18 | 18 | |
5 | Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено) | 1 | 0-4 | 4 | |
6 | Підсумковий контроль - залік | Індивідуальне практичне завдання | 1 | 15 |
40 |
Залік відбувається у письмовій формі за білетами (проводиться на останньому тижні семестру) | 25 | ||||
Усього | 13 |
| 100 |
Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання їх виконання. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина, експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття складається наступним чином: 0,5 бала – за виконання домашньої самостійної роботи; 0,5 бала – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 1 бал – за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист. Можна отримати в кожному розділі 8-16 балів за результати навчальної діяльності під час лабораторного заняття.
Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLE. Можна отримати в кожному розділі 0-4 балів.
Підсумковий контроль складається із захисту індивідуального практичного завдання та проведення екзаменаційного випробування у письмовій формі за білетами, що включають 6 питань: 1-е питання – теоретичне, і 2-е- 4-е питання – тестове практичне завдання, 5-е питання – розрахункова задача і 6-е питання – окислювально-відновне рівняння реакції; тривалість екзамену - 2 академічні години.
Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за такою шкалою:
Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.
Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).
Висновки (1-2 бали): уміння формулювати власне ставлення до проблеми, робити аргументовані висновки.
Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).
Підготовка комп’ютерної презентації (1-3 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1 бал); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1 бали).
Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним видом контрольних заходів. Виконання індивідуального практичного завдання оцінюється 0-15 балів.
До складання екзамену допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS | За шкалою університету | За національною шкалою | |
Залік | |||
A | 90 – 100 (відмінно) | 5 (відмінно) | Зараховано |
B | 85 – 89 (дуже добре) | 4 (добре) | |
C | 75 – 84 (добре) | ||
D | 70 – 74 (задовільно) | 3 (задовільно) | |
E | 60 – 69 (достатньо) | ||
FX | 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) | 2 (незадовільно) | Не зараховано |
F | 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |