Тема 7. Створення комунікативного простору бренду.

Система уявлень о бренді як о специфічній сфері комунікативного впливу через аналіз позиціювання та вивчення провідних засобів розповсюдження брендової інформації.

Сприйняття бренду.

Гешталь-сприйняття(когнітивно орієнтовані теорії).

Ключові елементи  перцепції бренду – об’єкт та фон.

Угруповання за сприйнятливістю.

Поняття схожісті сприйняття бренду.

Когнітивний підхід до аналізу комунікативного простору бренду.

Семантичний диференціал Чарльза Осгуда.

Теорія релевантності. Когнітивний дисонанс Л.Фестингера.

Критичний підхід до аналізу комунікативних процесів(культуральний напрямок С.Халла; соціально-ідеологічна детермінація смислу дискурсів).

Медійне поле бренду.

 


Última modificación: Monday, 1 de March de 2021, 20:03