Нульова секція
Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи професійних компетентностей з брендингу, методів його організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства / організації.
Об’єктом вивчення є процес формування використання та розвитку брендів продукції та підприємств.
Предметом дисципліни є форми виявлення економічних законів і закономірностей розвитку брендингу в господарській діяльності підприємства, методи, механізми, методичні підходи та практичний досвід використання брендів підприємствами промисловості в сучасних умовах господарювання в Україні та розвинутих ринкових країнах світу.
Предмет пізнання становлять:
-
теорія і практика господарювання, формування та використання брендингу;
-
організація і ефективність маркетингової діяльності та інших видів діяльності підприємства.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
-
прийняття управлінських рішень з розроблення та створення бренду, враховуючи аналіз тенденцій відповідного ринку;
-
використання методів просування продуктових та технологічних інновацій та відповідних їм видів бренду;
-
визначення вартості та ефективності використання бренду;
-
використання інтегрованих маркетингових комунікацій у реальній та е-економіці;
-
забезпечення та підвищення іміджу підприємства / організації / інноваційних об’єктів;
-
формування інноваційних брендів на основі сучасних моделей та управління їх використанням через бренд-сайти.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
-
предмет, мету та завдання бренд-менеджменту корпоративного управління;
-
місце та роль бренд-менеджменту в загальній системі управління підприємством;
-
зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на формування і використання брендів;
-
міжнародні тенденції розвитку бренд-менеджменту;
-
характеристику і елементи моделей брендів;
-
економічні та правові засади діяльності бренд-менеджерів;
-
етапи формування і просування брендів;
-
складові ДНК бренду;
-
показники сутність та показники визначення сили бренду;
-
методи оцінювання капіталу бренду;
-
основні тенденції розвитку бренд-менеджменту;
-
види віртуальних брендів;
-
правила ефективного використання віртуальних брендів;
-
процедуру формування віртуальних брендів.
У процесі вивчення навчальної дисципліни у студента повинні бути сформовані вміння:
-
розроблення концепції бренду продукції та підприємства;
-
обґрунтування і використання певної моделі бренду для конкретного виду продукції або підприємства;
-
формування ефективної ДНК бренду за елементами;
-
визначення показників когнітивного та емоційного вимірювання сили бренду;
-
використання інструментів стратегічного і тактичного картографування брендів;
-
визначення вартості капіталу бренда за всіма існуючими методами;
-
обґрунтування та вибору стратегії використання бренду;
-
обґрунтування і використання певного виду віртуального бренду;
-
розроблення інструкції для посади бренд-менеджера та положення про відділ з формування і просування брендів.