Тема 10. Бренд-менеджмент як інтегрована комунікація.

Поняття бренд-менеджменту як управління якістю бренду.

Стратегічні завдання управління брендом.

Способи вивчення та парметри оцінки поточного іміджу бренду: вільні асоціації, метод семантичного диференціала”, метод  “репертуарних решіток”). Характеристика капіталу бренду,способи їх оцінки та прогнозування. Вимірювання сили бренду та потенціала його розвитку.

Розтягування і розширення бренду,їх різновекторність та можливість управління.

Переваги та недоліки розширення бренду.

Розвиток бренду у часі як зміна його ідентичності. Причини застарілості і занепаду,умови оновлення бренду.

Перепозиціювання (ребрендінг) у процесі управління брендом.

Границі бренд-менеджменту.

Комунікативний аудит бренду.


Остання зміна: Monday 1 March 2021 20:10 PM