Тема 12. Бренд у медійному просторі.

Вибір медіа-засоба у залежності від цільовій аудиторії бренду.

Медіа-засоби верхньої та  нижньої ліній.

Брендінгові стратегії у умовах цифрових медіа.

Новий медіа-засіб – інтернет.

Чотири ключових компонента нових медіа-брендсайтів: зміст(тип інформації чи розваг), візуальний стиль(графічна якість презентації даної інформації чи розваги), взаємодія(якість спілкування з новим медіа-засобом), технологія(типи форматів та систем для доставки змісту інформації чи розваги).

Тактика брендсайта для нових медіа: проактивність бренду,

інтерактивність. Місія бренду в медіа -  виступати в якості інтегратора усіх напрямків комунікації.

Соціальна відповідальність бренду.


Остання зміна: Monday 1 March 2021 20:12 PM