Рекомендована література

ОСНОВНА:

  1. Плотницька С. І. Стратегія виходу організації на міжнародні ринки: конспект лекцій.  Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2020. 47 с.
  2. Козак Ю. Міжнародний маркетинг. Київ : ЦУЛ, 2020. 302 с.
  3. Міжнародний маркетинг : підручник / за заг. ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. Київ : Київ. нац. торг.-екон. унт, 2018. 448 с.
  4. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська та ін. Київ : НАУ,
  5. 2019. 164 с.

ДОДАТКОВА:

Світвуд Адель. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ : Наш Формат, 2019. 152 с.



Последнее изменение: Sunday, 10 October 2021, 14:22