Рекомендована література
ОСНОВНА:
- Плотницька С. І. Стратегія виходу організації на міжнародні ринки: конспект лекцій. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2020. 47 с.
- Козак Ю. Міжнародний маркетинг. Київ : ЦУЛ, 2020. 302 с.
- Міжнародний маркетинг : підручник / за заг. ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. Київ : Київ. нац. торг.-екон. унт, 2018. 448 с.
- Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська та ін. Київ : НАУ,
- 2019. 164 с.
ДОДАТКОВА:
Світвуд Адель. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ : Наш Формат, 2019. 152 с.
Последнее изменение: Sunday, 10 October 2021, 14:22