Тема 11. Міжнародні цінові стратегії
«Піонерні» цінові стратегіі. Стратегія «зняття вершків. Стратегія «що ринок винесе» . Стратегія прориву чи проникнення на ринок . Стандартні цінові стратегії. «першокласний імідж продукту»; «цільова частка ринку»; «цільовий обсяг продажів»; «вхідний квиток на закордонний ринок»; «залучення споживача до оцінки продукту»; «збиткового лідера».
Адаптиційні цінові стратегії. Стратегія «слідування за лідером» . Стратегія «орієнтація на конкурентів» . Стратегія «проб» і «помилок» .Стратегія ціни за місцем виготовлення . Стратегія єдиних цін . Стратегія зональних цін .Стратегія базисних цін. Стратегія оплати фрахтових витрат (чи їхньої частки) за рахунок фірми–виготовлювача.
Последнее изменение: Sunday, 17 October 2021, 21:04