Визначення цілей підприємства (організації). Основні комерційні та маркетингові цілі компанії. Проведення аналізу та порівняльної характеристики підприємства. Елементи процесу порівняльного аналізу. Концепції та напрями маркетингу на підприємстві. Основні відмінності між комерційним і некомерційним маркетингом. Завдання сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств. П'ять основних маркетингових концепцій: 1) вдосконалення виробництва; 2) вдосконалення товару; 3) інтенсифікація комерційних зусиль; 4) маркетинговий підхід; 5) соціально-етичний маркетинг. Практична ефективність маркетингу в конкурентній боротьбі за ринки збуту: 1) глобальний маркетинг; 2) макромаркетинг; 3) соціальний маркетинг; 4) біхевіоризм. Оцінка проведення бенчмаркінгу. Система показників оцінки ефективності впровадження на підприємстві бенчмаркінгу: зміна обсягів виробництва і реалізації продукції в періоди до і після розробки та впровадження бенчмаркінгу; динаміка зміни витрат на одиницю виробленої і реалізованої продукції (виконаних робіт, наданих послуг); тенденції зміни доходів; рівень ліквідності; частка сегмента ринку, що займає продукція підприємства та ін. Коефіцієнт ефективності розробки, впровадження та використання бенчмаркінгу на підприємстві. Закріплення бенчмаркінгу на підприємстві. Впровадження ІКТ (інформаційних комп'ютерних технологій) у діяльність підприємств. Необхідність обліку градації видів маркетингу (конс'юмеризм; мікромаркетинг; функціональний маркетинг; маркетинг споживчих товарів; стратегічний маркетинг; інституційний маркетинг; товарний маркетинг; управлінський маркетинг; громадський маркетинг) у комерційній діяльності компанії.


Остання зміна: неділю 17 жовтня 2021 22:15 PM