Тема 10. Формування управлінської діяльності на підприємстві

Визначення цілей підприємства (організації). Основні комерційні та маркетингові цілі компанії. Проведення аналізу та порівняльної характеристики підприємства. Елементи процесу порівняльного аналізу. Концепції та напрями маркетингу на підприємстві. Основні відмінності між комерційним і некомерційним маркетингом. Завдання сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств. П'ять основних маркетингових концепцій: 1) вдосконалення виробництва; 2) вдосконалення товару; 3) інтенсифікація комерційних зусиль; 4) маркетинговий підхід; 5) соціально-етичний маркетинг. Практична ефективність маркетингу в конкурентній боротьбі за ринки збуту: 1) глобальний маркетинг; 2) макромаркетинг; 3) соціальний маркетинг; 4) біхевіоризм. Оцінка проведення бенчмаркінгу. Система показників оцінки ефективності впровадження на підприємстві бенчмаркінгу: зміна обсягів виробництва і реалізації продукції в періоди до і після розробки та впровадження бенчмаркінгу; динаміка зміни витрат на одиницю виробленої і реалізованої продукції (виконаних робіт, наданих послуг); тенденції зміни доходів; рівень ліквідності; частка сегмента ринку, що займає продукція підприємства та ін. Коефіцієнт ефективності розробки, впровадження та використання бенчмаркінгу на підприємстві. Закріплення бенчмаркінгу на підприємстві. Впровадження ІКТ (інформаційних комп'ютерних технологій) у діяльність підприємств. Необхідність обліку градації видів маркетингу (конс'юмеризм; мікромаркетинг; функціональний маркетинг; маркетинг споживчих товарів; стратегічний маркетинг; інституційний маркетинг; товарний маркетинг; управлінський маркетинг; громадський маркетинг) у комерційній діяльності компанії.


Zuletzt geändert: Sunday, 17. October 2021, 22:15