Тема 1. Інформаційна концепція маркетингу

Етапи зміни парадигми маркетингу: фрагментарний маркетинг, маркетинг як функція підприємства, маркетинг як система управління підприємством. Інформаційна концепція маркетингу. Аналіз маркетингового середовища. Параметри української аудиторії Інтернет та чинники, що впливають на динаміку збільшення аудиторії. Стратегії відносно внутрішньо фірмових витрат. Маркетингові дослідження. Товарна політика. Маркетингова цінова політика. Політика розподілу. Маркетингова комунікаційна політика. Контроль та оцінка маркетингової діяльності : web-аналітика. Тенденції становлення Інтернет-маркетингу в Україні. Теоретичні засади управління суб’єктами господарювання у сфері торгівлі у мережі Інтернет.


Последнее изменение: Monday, 18 October 2021, 20:35