Тема 7. Міжнародні рекламні агентства
Види рекламних агентств на світовому ринку. Головні
світові рекламні агентства. Критерії вибору рекламного агентства для роботи на
світовому ринку. Основні види організаційних структур міжнародної рекламної
діяльності. Рекламні відділи або внутрішні рекламні агентства материнської
компанії у країні базування. Рекламні
агентства у країні базування. Місцеві рекламні агентства у зарубіжній країні.
Міжнародні рекламні агентства. Глобальні рекламні агентства. Рекламне агентство-реєстратор.
Традиційна організаційна структура рекламного агентства. Реінжиніринг
рекламного агентства. Форми оплати послуг рекламного агентства. Мегаагентства.
Комунікація між клієнтами рекламних агентств. Взаємовідносини між клієнтом та
рекламним агентством. Основні транснаціональні рекламні холдинги.