Тема 10. Стимулювання збуту, Direct marketing та особисті продажі на світовому ринку
Особливості стимулювання збуту на світовому ринку. Переваги та недоліки стимулювання збуту. Trade promotion, Consumer promotion. Основні засоби стимулювання збуту, спрямованого на споживачів: зразки товарів, купони, премія, знижки, знижки-повернення, сувеніри, конкурси, лотереї, безкоштовний вступ до клубу, програми постійних покупців, залучення «клієнта-друга». Вибір форми стимулювання збуту. Direct marketing. Фактори, що сприяють розвитку прямого маркетингу на світовому ринку. Поштові розсилки. Телевізійний маркетинг. SMS-розсилки. Інтерактивний маркетинг. Особисті продажі. Переваги та недоліки особистих продажів. Основні типи міжнародного збутового персоналу.
Last modified: Monday, 18 October 2021, 8:55 PM