Тема 11. Нові засоби міжнародних маркетингових комунікацій
Еволюція засобів комунікації. Переваги Інтернет
як глобального засобу комунікації. Основні можливості для маркетологів,
маркетингові дослідження, формування баз даних, обслуговування споживачів,
розробка нової продукції, внутрішні комунікації, скорочення витрат,
дистрибуція, продажі. Доходи від онлайн-реклами. Product Placement. Види
та переваги використання Product Placement у міжнародній діяльності компанії. Event-маркетинг та Event-заходи.
Планування Event-заходів на міжнародному ринку. Види мобільної реклами (SMS-реклама, SMS-конкурси
тощо). Реклама у онлайн-іграх та її ефективність. Нестандартні засоби
міжнародних маркетингових комунікацій. Тенденції пошуку нових рекламних носіїв
у світі. Перегляд класичних маркетингових підходів. Вибір нестандартних
рекламних носіїв (ambient media, доповнена реальність тощо). Флешмоб та шок-промоція.