Критерії оцінювання

Оцінювання виконання і захисту студентом індивідуального завдання (20 балів)

1. Цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу матеріалу (4 бали).

2. Повнота розкриття питанняуміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки; акуратність оформлення роботи  (7 балів).

3. Опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (2 бал).

4. Захист виконаного індивідуального завдання (4 бали): 4 бали — відповідь бездоганна за змістом, студент вільно володіє матеріалом, чітко і повно відповідає на запитання викладача, поставлених в ході відповіді студента; 3 бали — відповідь розкрита, студент вільно володіє матеріалом, але містить деякі неточності та помилки; 2 бали — відповідь повна, студент допускає помилки в основних питаннях; 1 бал — студент в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна, поверхова).

Надання роботи на електронному носії (3 бали): 3 бали — презентація роботи; 2 бали — електронний варіант тексту з рисунками й таблицями; 1 бал — рукописний варіант роботи.

Теми: 

1.              Авторство і конфлікт інтересів співавторів.

2.              Аксіологічний підхід у методології дослідження.

3.              Аналіз використання конкретних досягнень науково-технічного прогресу.

4.              Аналіз отриманого фактичного матеріалу.

5.              Аналітичні методи досліджень.

6.              Архітектоніка наукової статті.

7.              Вибір напряму наукового дослідження.

8.              Вибір теми наукового дослідження: фактори, прийоми та засоби.

9.              Види й форми науково-дослідної роботи студентів.

10.           Вимоги до дипломної роботи та її написання.

11.           Вимоги до магістерської роботи та її захист.

12.           Вимоги до розділів курсової роботи та особливості її написання.

13.           Виробниче випробування, його особливості.

14.           Езотеричний підхід у методології дослідження.

15.           Елементи методології й теорії наукової творчості.

16.           Етапи впровадження закінчених розробок, способи впровадження.

17.           Етапи впровадження та їх особливості.

18.           Етапи наукових публікацій та їх здійснення.

19.           Етапи науково-технічного дослідження.

20.           Завдання наукових досліджень у підготовці наукових кадрів.

21.           Завдання та вимоги до наукового експерименту.

22.           Задачі й методи емпіричного дослідження.

23.           Задачі й методи теоретичного дослідження.

24.           Заходи профілактики й припинення недобросовісної практики  наукових публікацій.

25.           Зміст та побудова плану експерименту методами математичного планування.

26.           Ймовірнісно-статистичні методи досліджень.

27.           Інформаційний пошук в наукових дослідженнях, первинна та вторинна інформації.

28.           Історія відкриттів.

29.           Класифікація наукових досліджень.

30.           Класифікація НДР. 

31.           Класифікація, типи, задачі й організація експерименту.

32.           Критерії вибору та обґрунтування теми наукового дослідження.

33.           Математична обробка результатів дослідження.

34.           Математичне планування експериментальних робіт.

35.           Методи дослідження як складова компонента наукового експерименту в біології.

36.           Методи моделювання. Сутність планування експерименту по етапах. Дослідження на моделях та їх переваги.

37.           Методи проведення досліджень.

38.           Методи теоретичних і емпіричних досліджень.

39.           Методологічна культура — основа наукового дослідження.

40.           Методологія і методи наукового пізнання.

41.           Методологія наукового пізнання й творчості.

42.           Міжнародний захист інтелектуальної власності.

43.           Міжнародні наукові організації та участь в них України.

44.           Множинні або дублюючі публікації. Їх допустимість та попередження.

45.           Моделювання як основний засіб дослідження й уявлення технологічних систем.

46.           Написання запитів на отримання вітчизняних та закордонних грантів.

47.           Написання рецензій на наукові роботи.

48.           Наукове спілкування та обмін науковим надбанням між вченими.

49.           Науковий експеримент: основні його складові та особливості.

50.           Наукові ступені та наукові звання, підготовка дисертацій.

51.           Об'єкти інтелектуальної власності, їх характеристика та особливості комерціалізації.

52.           Обробка наукової інформації.

53.           Організація науки й підготовки кадрів. Науковий ступінь і наукові звання на Україні

54.           Основні вимоги та особливості об’єкта дослідження.

55.           Основні математичні методи оцінки достовірності експериментальних даних.

56.           Особливості написання наукової статті.

57.           Особливості підготовки конспекту лекцій, наукових статей та монографічних видань.

58.           Особливості роботи в інтернеті по підбору наукової літератури.

59.           Особливості фахового росту в Україні та закордоном.

60.           Оформлення винаходів, патентів та авторських свідоцтв.

61.           Підготовка презентацій.

62.           Підготовка та подання тез доповідей.

63.           Плагіат, шляхи його уникнення та усунення наявності.

64.           Поняття, зміст і функції науки.

65.           Раціональна організація розумової праці дослідника.

66.           Робота в бібліотеці.

67.           Синергетичний підхід у методології дослідження.

68.           Системно-структурний підхід у методології дослідження.

69.           Стадії виконання науково-дослідних розробок.

70.           Структура і класифікація науки.

71.           Структура наукового дослідження.

72.           Студентська наукова робота та її місце в навчальному процесі.

73.           Сутність магістерської роботи, її структура.

74.           Теоретична оцінка перспективності напрямків передбачуваних досліджень та необхідності їх подальшої реалізації.

75.           Технологія наукової діяльності і її характеристика.

76.           Узагальнення, відбір та обробка інформації.

77.           Феноменологічний підхід у методології дослідження.

78.           Характеристика стилів керівництва колективами.


Последнее изменение: Thursday, 12 October 2023, 20:12