Дорожня карта виконання завдань курсу
СЦЕНАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ
АТЕСТАЦІЯ 1.
ЗАВДАННЯ 1. та 2
Читаєте роботи :
Пропп В. Морфология "волшебной" сказки/ URL -https://imwerden.de/pdf/propp_morfologiya_skazki_academia_1928_text.pdf bpexftv nf,ekfnehe crfprb C.129-139.
Воглер Кристофер Путешествие писателя. Мифологические структуры в литературе и кино"
Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.
в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:
1. РОБИМО КОНСПЕКТ у зручній формі з повним оформленням титулу та таке інше..
2. ГОТУЄМО СЦЕНАРНИЙ аналіз підходів В.Проппа та К. Воглера
Сценарний аналіз
1️ 1.1.Специфіка аналіза сценарія за схемою В. Проппа – структурні частини аналізу.
1.2.Чому це працює у міфічній свідомості, як це використовується у рекламі та маркетингу. 1.3.Порівняти з класичним аналізом сценарію.
2️. 2.1.Структура аналізу сценарію за Кристофером Воглером. Характеристика персонажів. Етапи мандрів головного героя.
1.2.Чому це працює у міфічній свідомості, як це використовується у рекламі та маркетингу. 1.3.Порівняти з класичним аналізом сценарію.
3️. Визначити специфіку підходу В. Проппа та К. Воглера.
4️. Висновки.
Обов'язково оформляється титульний лист, документи, які надсилаєте у ПДФ (pdf) з титулом ( Прізвище ім'я, номер групи, завдання 1 (2 і т.д)
Робимо ПРЕЗЕНТАЦІЮ конспекта з візуалізацією що найменше на 20 слайдів кожну презентацію).
Завантажуємо 2 документи Конспект В.Проппа та К. Воглера та ПРЕЗЕНТАЦІЮ в МУДЛ у ПДФ (pdf) форматі.
АТЕСТАЦІЯ 2.
ЗАВДАННЯ 1. та 2.
Переглядаємо фільм «Шпіонські ігри» (2001 року)
https://rezka.pw/40277-shpionskie-igry.html
Після перегляду пишемо:
Фамілія Ім'я По батькові, група (титул як завжди)
і відповідаємо на такі питання, використовуючи підготовлений конспект і презентацію:
1️ Робити Сценарний аналіз фільма за Пропом В., Воглером К., класичним аналізом сценарія
З принтскрином головних героїв та їх описом.
2️ Визначаєте фабулу та сюжетні лінії фільму.
3️ Яка специфіка та скільки актів у фільмі, поворотних пунктів, в чому полягає зав’язка, апогей, розв’язка та таке інше.
4️ Дайте опис свого розуміння сценарування цього фільму.
дивитися в дубляжі і як завжди для аргументації вказувати час епізоду.
Приємного перегляду.
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (оцінюється максимально у 20 балів)
Його можливо зробити лише після атестації 1 та атестації 2.
Оформляєте у форматі пдф з титульною сторінкою. Важливо писати від себе – оскільки це саморефлексія, спостерігання за своєю свідомістю заради вдосконалення аналітичних здібностей та здатностей.
‼️Рефлексія (оформляємо як за вимогами оформлення)), пишемо від себе і розгорнуто дві частини рефлексії:
1 частина:
1.1. Які сценарні підходи Ви засвоїли, що було для Вас цікавим та несподіваним.
1.2. які методи у практичному прогнозуванні Ви засвоїли і на якому рівні.
1.3. Що надають ці методи у Вашій практичній діяльності. Що нового Ви пізнали та що Вас зацікавило.
1.4. Що Вам запам'яталося і відносно класичного сценарування, сценарування В. Проппа та К. Воглера.
1.5. Дайте своє розуміння сценарування 0.0., 1.0, 2.0, 3.0
Частина 2.
Як Ви засвоїли практику використання теоретичного знання з прогнозування при аналізі кінофільму як кейсу прогнозування
2.1) ️ Зручний Ви зробили інструмент для аналізу і чому.
2.2) Можливості та обмеження сценарування..
2.3) ️ Що було складно, що було легко в аналізі та спостереженні.
2.4) ️ Які навички сценарування Ви вже точно «візьмете з собою», які навички ще не зрозумілі.
2.5) ️ Ваша думка, Ваші пропозиції та запитання відносно курсу.
Обов'язково опис всіх елементів структури, «живою думкою» від себе, орієнтовно 4-5 сторінок, полуторний інтервал, 14 кегль. Границі 2 см зі всіх сторін.