Система накопичення балів з курсу
Система накопичення балів з курсу
«Антиукраїнський характер шкільної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму»
Дисципліна «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» розбита на 4 змістових модулів. За виконані теоретичні і практичні завдання студент отримує бальні оцінки, які сумуються і складають загальну оцінку за поточний контроль. Одержання студентом мінімальної бальної оцінки за кожну з атестацій є обов’язковою умовою його допуску до заліку з дисципліни.
Види поточного і рубіжного контролю:
– розв’язання проблемних завдань на семінарських заняттях;
– теоретичні завдання - тести на платформі Moodle;
– залік.
Поточний контроль передбачає:
Семінарські заняття, на яких відбувається розв’язання аналітичних завдань відбуваються у відповідні аудиторні години. Під час роботи на семінарі студент може отримати максимум 8 балів. Критерії оцінювання роботи: а) Послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, знання фактичного матеріалу, володіння понятійним апаратом, уміння творчо розв’язувати завдання – 8 балів; б) послідовний виклад матеріалу, знання фактичного матеріалу, володіння категоріальним апаратом, допускається 1-2 неточності у використанні понятійного матеріалу – 7-5 бали, в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, студент частково володіє знаннями фактичного матеріалу, при поясненні понять допущено помилки, суть питання в основному розкрита, не зважаючи на зазначені вище упущення – 4-1 бали. Доповнення та участь у дискусії на семінарському занятті оцінюється у 1–2 бали.
Контрольні теоретичні завдання-тести 6-ти змістових модулів розташовані у системі Moodle. Після кожного змістовного модуля потрібно пройти тести (з обранням однієї правильної відповіді). Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,83 бали (тип питання: багатоваріантне). За умови виконання всіх контрольних теоретичних завдань за 4 модулі , студент може набрати максимум 20 балів.
Вид поточного контролю |
Бали |
Відповіді на семінарських заняттях №1-6 |
5х8=40 |
Контрольний захід (тести) № 1-4 |
4х5=20 |
Разом |
60 |
Студенти, які перебувають на окупованих територіях, за кордоном чи мають індивідуальний графік, й не змогли відвідувати семінарські заняття, студенти які не набрали 35 балів зможуть отримати допуск до екзамену. Для отримання допуску студентам потрібно: освоїти програму дисципліни; пройти контрольні заходи (тести №1-4 - максимум 20 балів) та додаткові тести (А, В - максимум 10 балів); підготувати письмову відповідь на ЗАВДАННЯ 1-6 (максимум 5 балів за одне виконане завдання). Результати оцінювання будуть відображені в журналі курсу в системі MOODLE. Після набору 35 балів студент отримує допуск до заліку.
Підсумковий семестровий контроль (залік). Складається з двох частин:
а) Теоретичне завдання-тести – відповіді на заліку в он-лайн форматі (20 балів),
б) Практичні завдання - розв’язання практичних завдань (2 завдання по 10 балів) (20 балів)
Під час заліку студент може отримати до 40 балів.
1) Теоретичне завдання – виконання тесту на платформі Moodle. Тест містить 40 питань закритого типу (багатоваріантне питання). Із варіантів студенту слід обрати один. Кожне питання оцінюється у 0,5 бали. Можна набрати 20 балів.
2) Практичне завдання – розв’язання практичних завдань – 20 балів
Бали |
Критерії оцінювання практичного завдання |
10 |
Самостійно розв’язане практичне завдання; ґрунтовне знайомство з фаховою літературою. Відповідь відзначається логічною побудовою, переконливістю аргументів, вдалим використанням професійною термінологією, лексичним розмаїттям, чіткістю висновків. Сформованість навичок та умінь аналізувати, порівнювати, надавати оцінку історичним подіям і явищам. |
9-8 |
Самостійно розв’язане практичне завдання. Не всі аспекти отримали ретельного висвітлення, проте висловлені думки відзначаються оригінальністю та аргументованістю. Сформованість навичок та умінь аналізувати, порівнювати, надавати оцінку історичним подіям і явищам. |
7-6 |
Продемонстровано знання фахової літератури та володіння термінологією. В аналітичній частині певні аспекти висвітлені не достатньо переконливо, проте допущені помилки фактологічного плану. |
5-3 |
Продемонстровано володіння професійною лексикою. Матеріал викладено послідовно, висновки чіткі. Аналітична частина відповіді не збалансована, відсутня аргументація. |
2-1 | Відповідь побудована з окремих, не пов’язаних між собою речень, лексика дуже бідна. Викладення головних положень виявляє відсутність базових знань з предмету |
|
. |
Студентові зараховується вивчення курсу «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» за умови, що за результатами поточного і підсумкового семестрового контролю він отримав із 100 можливих балів 60 і більше. Якщо за результатами поточного і підсумкового семестрового контролю студент отримав менше 60 балів, то вивчення курсу «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» йому не зараховується й розглядається як академічна заборгованість.
Політика оцінювання
Максимальна кількість балів |
100 |
100% |
Залік |
40 |
40% |
Робота на семінарах (доповіді та доповнення, участь в дискусіях, дебати тощо), поточний контроль |
60 |
60% |
Мінімальна кількість балів для допуску до заліку (робота на семінарах, поточний контроль) |
35 |
|
|
|
|
Шкала оцінювання: національна та ECTS
шкалою ECTS |
|
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
|||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
|
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
||
C |
75 – 84 (добре) |
|||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
||
E |
60 – 69 (достатньо) |
|||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
|
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |