Основна та додаткова література до курсу

Рекомендована література

Основна

1.                      Робота із соціальними мережами. Посібник з питань використання соціальних мереж, розроблений Департаментом преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні. Київ : EUAM Ukraine, 2020. 47 с.

2.                      Малімон В.І. Комунікативні технології в публічному управлінні: навчально-методичні матеріали. Івано-Франківськ, ІФОЦППК, 2018. 51 с.

3.                      Маркетингові комунікації: навч. посіб. / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с

4.                      Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: КМ-Букс, 2018. 208с.

5.                      Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник . Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; під загальною редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.

6.                      Посібник з питань використання соціальних мереж, розроблений Департаментом преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні. м. Київ, EUAM Ukraine, 2020. 47 с.

7.                      Іванов М.М., Корінєв В. Л., Терент’єва Н. В.,Малтиз В. В., Іванов С. М. Сучасні технології маркетингового менеджменту: монографія / за ред. Іванова М.М. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. 184 с.

8.                      Воронюк А., Полищук А. Актуальний Інтернет-маркетинг. Київ: Агенство «Іріо», 2018. 160 с.

Додаткова:

9.                      1. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2011. 332 с.

10.                  2. Остервальдер А, Піньє І. Створюємо бізнес-модель. Новаторські ідеї для всіх. Київ: Наш формат, 2017. 288 с.

11.                  3. August E. Grant. Communication Technology Update and Fundamentals: 16th Edition. London : Routledge, 2021. 348 p.

12.                  4. Jeremy Harris Lipschultz. Social Media Communication. Concepts, Practices, Data, Law and Ethics. London : Routledge, 2020. 388 p.

13.                  5. Bu Zhong.  Social Media Communication: Trends and Theories. Hoboken, New Jersey  : Wiley-Blackwell, 2021. 208 p.

14.                  6. Коретнюк Ю. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в соціальних мережах. Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць / ред. кол.: Л.В.Губерський (гол. ред.) та ін.  Київ  : КНУ імені Тараса Шевченка, ІМВ, 2011, Вип. 95 (у 2-х ч.), Ч. ІІ. С. 115-116.

15.                  7. Жегус О. В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Маркетинг і цифрові технології.  2018, Т. 2, № 2. С. 58-75.

16.                  .8. Мушка Д. В. , Ерфан Є. А. Особливості реклами транснаціональних корпорацій у соціальних мережах. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2019, № 4. С. 89-92.

17.                  Кітченко О. М., Приходько Є. Г. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах. Ефективна економіка. 2020, № 12. [7 с.].

18.                  Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах. Актуальні проблеми економіки. 2012, № 5. С. 161-168.

19.                  Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017, Т. 1, № 1. С. 20-33.

Інформаційні ресурси:

1.      Canvanizer. URL: https://canvanizer.com.

2.      Twitter. URL: http://twitter.com.

3.      Facebook. URL: http://facebook.com.

4.      Instagram. URL: https://instagram.com.

5.      Telegraph. URL: https://telegra.ph/

6.      TweetStats. URL: http://tweetstats.com/.

7.        Twinfluence. URL: http://twinfluence.com/.

8.        Twitteranalyzer. URL: http://twitteranalyzer.com/.

9.        Twittergrader. URL: http://twittergrader.com/.

10.    Tweetmetrics. URL: http://twitter-friends.com/.


Última modificación: Saturday, 4 de February de 2023, 10:27