Основна та додаткова література до курсу
Рекомендована література
Основна
2. Малімон В.І. Комунікативні технології в публічному управлінні: навчально-методичні матеріали. Івано-Франківськ, ІФОЦППК, 2018. 51 с.
3. Маркетингові комунікації: навч. посіб. / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с
4. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: КМ-Букс, 2018. 208с.
5. Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник . Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; під загальною редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
6. Посібник з питань використання соціальних мереж, розроблений Департаментом преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні. м. Київ, EUAM Ukraine, 2020. 47 с.
7. Іванов М.М., Корінєв В. Л., Терент’єва Н. В.,Малтиз В. В., Іванов С. М. Сучасні технології маркетингового менеджменту: монографія / за ред. Іванова М.М. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. 184 с.
8. Воронюк А., Полищук А. Актуальний Інтернет-маркетинг. Київ: Агенство «Іріо», 2018. 160 с.
Додаткова:
9. 1. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2011. 332 с.
10. 2. Остервальдер А, Піньє І. Створюємо бізнес-модель. Новаторські ідеї для всіх. Київ: Наш формат, 2017. 288 с.
11. 3. August E. Grant. Communication Technology Update and Fundamentals: 16th Edition. London : Routledge, 2021. 348 p.
12. 4. Jeremy Harris Lipschultz. Social Media Communication. Concepts, Practices, Data, Law and Ethics. London : Routledge, 2020. 388 p.
13. 5. Bu Zhong. Social Media Communication: Trends and Theories. Hoboken, New Jersey : Wiley-Blackwell, 2021. 208 p.
14. 6. Коретнюк Ю. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в соціальних мережах. Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць / ред. кол.: Л.В.Губерський (гол. ред.) та ін. Київ : КНУ імені Тараса Шевченка, ІМВ, 2011, Вип. 95 (у 2-х ч.), Ч. ІІ. С. 115-116.
15. 7. Жегус О. В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Маркетинг і цифрові технології. 2018, Т. 2, № 2. С. 58-75.
16. .8. Мушка Д. В. , Ерфан Є. А. Особливості реклами транснаціональних корпорацій у соціальних мережах. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2019, № 4. С. 89-92.
17. Кітченко О. М., Приходько Є. Г. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах. Ефективна економіка. 2020, № 12. [7 с.].
18. Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах. Актуальні проблеми економіки. 2012, № 5. С. 161-168.
19. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017, Т. 1, № 1. С. 20-33.
Інформаційні ресурси:
1. Canvanizer. URL: https://canvanizer.com.
2. Twitter. URL: http://twitter.com.
3. Facebook. URL: http://facebook.com.
4. Instagram. URL: https://instagram.com.
5. Telegraph. URL: https://telegra.ph/
6. TweetStats. URL: http://tweetstats.com/.
7. Twinfluence. URL: http://twinfluence.com/.
8. Twitteranalyzer. URL: http://twitteranalyzer.com/.
9. Twittergrader. URL: http://twittergrader.com/.
10. Tweetmetrics. URL: http://twitter-friends.com/.