Вступ до гейм-диазйну.
Мистецтво pixelart.
Технічне завдання на розробку персонажа та рівня гри
Методи і прийоми дизайнерської творчості.
Мистецтво контурінгу та лайнарт.
Створення лайнарту спрайта персонажа гри
Aliasing та antialiasing.
Корекція лайнарту
Теорія кольороподілу у гейм-дизайні на прикладі pixelart.
Добір кольорового рішення для спрайту персонажа гри.
Shading та джерела освітлення.
Шейдінг спрайту персонажа гри
Анімація pixelart
Створення неактивної анімації спрайта персонажа гри.
Створення циклу анімації спрайту персонажа гри (біг)
Оптимізація для кращого читання.
Blending та техніка градієнтів.

Last modified: Thursday, 27 February 2025, 4:26 PM