Список літератури
Основна
1. Бейверсток Э. Книжный маркетинг / Э. Бейверсток. — СПб. : БХВ-Санкт-Петербург, 1999. — 322 с.
2. Владарчик Я. Маркетинг у видавничій справі — фантазія чи дійсність? / Я. Владарчик.— Львів. : Кальварія, 2002. — 144 с.
3. Герет Т. Етика бізнесу / Т. М. Герет, Р. Дж. Клоноскі. — К. : Основи, 1999. — 214 с.
4. Друкер П. Менеджмент / П.Друкер, Джозеф А. Макьярелло. — М. : Вильямс, 2010. — 700 с.
5. Дэвис Дж. Отбор и оценка рукописей / Дж. Дэвис. — М. : Изд. дом „Университетская книга”, 2008. — 268 с.
6. Есенькин Б. Предпринимательство в книжном деле
: / Б. Есенькин, А. Коган, —
М.:Московский университет печати,
2004. — 284 с.
7. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.
8. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. — М.
: Прогресс,
1992. — 692 с.
9. Теремко В. І. Основні засади видавничого
бізнесу : навч. посіб. /
В. І. Теремко. — К. : Академвидав, 2010. — 136 с.
10. Тимошик М. С. Видавничий бізнес / М. Тимошик. — К.: Наша культура і наука, 2005. — 328 с.
Додаткова
1. Андреев С. А. Методы мерчандайзинга в книжной торговле / С. Андреев // Справочник издателя и книготорговца. — 2005. — № 2.
2. Афонін О. В. Дорогою втрачених можливостей / О.Афонін // Друкарство. — 2004. — № 1.
3. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лігвістики
: навч. посіб. /
Ф. С. Бацевич. — К. : Академія, 2010. — 376 с.
4. Бем Г., Вернер Й., Гардт Г. та ін. Видавець майбутнього: маркетинг і менеджмент у видавничій справі / Г. Бем, Й. Вернер, Г. Гардт та ін. — К. : Основи, 1994. — 174 с.
5. Кинг С. Как писать книги / С.Кинг. — М. : АСТ: АСТ
Москва,
2008. — 318 с.
6. Клівець П. Стратегія підприємства : навч.
посіб. / П. Клівець. —
К. : Академвидав, 2007. — 320 с.
7. Комаров Е. И., Маковеев Н. П. Эффективное издательство / Е.И. Комаров, Н.П. Маковеев. – М. : Логос, 2000. — 242 с.
8. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. /
В. А. Мойсеєв —
К. : Академвидав, 2007. — 224 с.
9. Правові та нормативні документи з видавничої
справи. —
К. : Книжкова палата України, 2010. — 46 с.
10. Сенченко М. І. Шлях української книги в контексті світового книговидання / М.І. Сенченко // Вісник Книжкової палати України. — 2007. — № 2.
11. Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин // Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.
12. Танчин Л. Особливості ПР-діяльності у процесі популяризації книги та просуванні її на ринок / Л. Танчин // Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 97-102.
13. Схют Г. Продаж книжок: практичні поради та ідеї / Г. Схют. — К. : Самміт-книга, 2007. — 54 с.
14. Траут Дж. Про стратегію : прорватися у свідомість та підкорити ринок. / Дж. Траут. — К. : Вид-во Олексія Капусти, 2006. — 172 с.
15. Федько В.П. Мерчандайзинг и семплинг /
В. П. Федько, В. А. Бондаренко. — М. : ИЦ „Март”, 2006. — 244 с.
16. Форсайт П. Маркетинг в книгоиздании / П. Форсайт. —
М. : Изд. дом. „Университетская книга”, 2005. — 222 с.
17. Хміль Ф. І. Основи менеджменту : навч. посіб.
/ Ф. І. Хміль. —
К. : Академвидав, 2007. — 576 с.
18. Шарков Ф. И. Магия бренда / Ф. И. Шарков. — М. : Альфа-Пресс, 2006. — 268 с.
19. Энциклопедия книжного дела. — М.: Юрист, 2004. — 636 с.
20.Эриашвили Н. Д. Книгоиздание. Менеджмент и маркетинг : уч. пособ. / Н. Д. Эриашвили. — М. : Юнити, 2005. — 262 с.