Вказівки та завдання до самостійної роботи
Методичні рекомендації щодо самостійного вивчення дисципліни
Метою курсу є опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих проектів, особистісної фахової самореалізації у видавничій справі.
Завдання курсу:
- ознайомити студентів з теоретичними положеннями промоції видавничої продукції;
- виробити у майбутніх фахівців уміння досліджувати і розуміти ринок видавничої продукції;
- навчити розробляти успішні промоційні видавничі проекти, просувати їх на ринок, забезпечувати конкурентоспроможність своєї справи і власний саморозвиток.
Студент повинен знати:
- сутність видавничої промоції як особливого виміру видавничої діяльності;
- специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;
- економіко-правові засади видавничої промоції;
- вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничої промоції;
- методи, прийоми промоції видавничої продукції;
- основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;
Студент повинен уміти:
- формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;
- організувати роботу щодо створення успішних промоційних видавничих проектів;
- формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничої промоції, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;
- організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;
- обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;
- опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничої промоції.
№ Теми |
Завдання |
Література |
||
Тема 1 |
Підготовка до практичного заняття Специфіка маркетингу у видавничій справі
|
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 2. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214 |
||
Тема 2 |
Підготовка до практичного заняття Основні засади промоції видавничої продукції
|
1.Андрухович Ю. Бу-ба-бу: 20 років потому // Дзеркало тижня. – 2004. – № 10. – С. 5. 2. Глотва Г. Маркетинг видавничої продукції // Вісник Книжкової палати України. – 2003. – №1, 3. – С. 7-9. 3.Дзига Н., Суваріна А., Цимбал В. Практика просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. – 2004. – № 5. – С. 22-32. 4.Каменська М. Теорія просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. – 2004. – № 4. – С. 22-32.
6.Кокотюха А. Український книжковий PR: теорія та практика // Книжковий Клуб+. – 2004. – № 6. – С. 44-45. 7.Кокотюха А. Теорія та практика українських книжкових презентацій// Книжковий клуб плюс. – 2004. - № 2. – С. 12-13.
|
||
Тема 3 |
Підготовка до практичного Прямий маркетинг, стимулювання продажів, паблік рілейшнз у комунікаційній практиці видавництва
|
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 4. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214 |
||
Тема 4 |
Підготовка до практичного заняття Фахова періодика як форма реклами і популяризації видавничої продукції
|
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 5. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214 |