Вказівки та завдання до самостійної роботи

Методичні рекомендації щодо самостійного вивчення дисципліни

Метою курсу є опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих проектів, особистісної фахової самореалізації у видавничій справі.

Завдання курсу:

-         ознайомити студентів з теоретичними положеннями промоції видавничої продукції;

-         виробити у майбутніх фахівців уміння досліджувати і розуміти ринок видавничої продукції;

-         навчити розробляти успішні промоційні видавничі проекти, просувати їх на ринок, забезпечувати конкурентоспроможність своєї справи і власний саморозвиток.

Студент повинен знати:

-         сутність видавничої промоції як особливого виміру видавничої діяльності;

-         специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;

-         економіко-правові засади видавничої промоції;

-         вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничої промоції;

-         методи, прийоми промоції видавничої продукції;

-         основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;

Студент повинен уміти:

-         формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;

-         організувати роботу щодо створення успішних промоційних видавничих проектів;  

-         формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничої промоції, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;

-         організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;

-         обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;

-         опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничої промоції.

 

 

 

№ Теми

Завдання

Література

Тема 1

Підготовка до практичного заняття

Специфіка маркетингу у видавничій справі

 

 

 

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

2.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.     3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

Тема 2

Підготовка до практичного заняття

Основні засади промоції видавничої продукції

 

1.Андрухович Ю. Бу-ба-бу: 20 років потому // Дзеркало тижня. – 2004. –                        № 10. –  С. 5.

2.     Глотва Г. Маркетинг видавничої продукції // Вісник Книжкової палати       України. – 2003. – №1, 3. – С. 7-9.

3.Дзига Н., Суваріна А., Цимбал В. Практика просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. – 2004. – № 5. – С. 22-32.

4.Каменська М. Теорія просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. – 2004. –             № 4. – С. 22-32.

49

 
5. Ключковська Г. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ: Дис. канд. філол.наук / Укр. академія друкарства. – Л., 2000. – 208 с.

6.Кокотюха А. Український книжковий PR: теорія та практика // Книжковий  Клуб+. – 2004. – № 6. – С. 44-45.

7.Кокотюха А. Теорія та практика українських книжкових презентацій// Книжковий клуб плюс. – 2004. - № 2. – С. 12-13.

 

Тема 3

Підготовка до практичного

Прямий маркетинг, стимулювання продажів, паблік рілейшнз у комунікаційній практиці видавництва

 

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

4.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

Тема 4

Підготовка до практичного заняття   Фахова періодика як форма реклами і популяризації видавничої продукції

 

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

5.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

Остання зміна: Thursday 14 January 2016 12:04 PM