Рекомендована література

Основна література:

1. Ньюмеєр М. Заг : [найкращий посіб. із брендингу] / Марті Ньюмеєр ; [пер. з англ. Ю. Кузьменко]. - Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2017. - 191 с.

2. Анатомия бренда 2. - М. : ИД "Вильямс", Б. г.

3. Швець О. О. Роль брендингу в забезпеченні успішного функціонування підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Швець Олена Олександрівна ; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2017. - 20 с.

4. Пазюк В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Пазюк Вікторія Леонідівна ; Чернігів. нац. технол. ун-т. - Чернігів, 2017. - 20 с.

5. Ньюмеєр М. Заг : [найкращий посіб. із брендингу] / Марті Ньюмеєр ; [пер. з англ. Ю. Кузьменко]. - Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2017. - 191 с.

6. Сухаревська Г. В. Комунікаційні технології у просуванні лакшері-брендів : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Сухаревська Ганна Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2017. - 16 с.

7. Студінська Г. Я. Теоретико-методологічні засади брендингу в системі управління конкурентоспроможністю національної економіки : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Студінська Галина Яківна ; Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2017. - 38 с.

8. Парфенчук І. О. Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємств у системі національного господарства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Парфенчук Інна Олександрівна ; Дніпропетров. держ. аграр.-екон. ун-т. - Дніпро, 2017. - 20 с.

9. Терещук М. І. Брендингові технології у реалізації національних інтересів держав Центрально-Східної Європи на міжнародній арені : монографія / Терещук Марина Ігорівна ; Ун-т економіки та права "КРОК". - Київ : Ун-т економіки та права "КРОК", 2017. - 152 с.

10. Студінська Г. Я. Бренд у національній економіці України : монографія / Г. Я. Студінська ; Держ. НДІ інформатизації та моделювання економіки. - Київ : ДНДІІМЕ, 2016. - 375 с.

Додаткова література :

1. Влащенко Н. М. Сіті-брендинг : навч. посіб. / Н. М. Влащенко ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2016. - 151 с.

2. Цимбалюк С. О. Управління брендом роботодавця : навч. посіб. / С. О. Цимбалюк ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2016. - 258 с.

3. Жирнова К. О. Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Жирнова Катерина Олексіївна ; Нац. акад. прав. наук України, НДІ приват. права і підприємництва ім. Ф. Г. Бурчака. - К., 2014. - 20 с.

4. Павлюк К. В. Бренд як засіб політичного впливу : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Павлюк Катерина Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2014. - 18 с.

5. Студінська Г. Я. Національна стратегія розвитку: Бренд України, 2020 / Г. Я. Студінська. - Малин : ПринцепС, 2014. - 20 с.

6. Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. / О. В. Штовба ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 с.

7. Нагорняк Т. Л. Брендинг території як державна та регіональна політика : монографія / Тетяна Нагорняк ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 359 с.

8. Гомольська Л. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації / Л. П. Гомольська // Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія: наук. журнал; за наук. ред. С. Д. Максименка та Л. М. Карамушки. – 2015. – Т 1 (Вип . 43). – С. 75–81.

9. Паламарчук О. М. Екологічно орієнтована підприємницька діяльність у сучасному світі: психологічні аспекти: монографія / О. М. Паламарчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 400 с.

10. Посипанова О. С. Економічна психологія: психологічні аспекти поведінки споживачів : монографія / О. С. Посипанова. . – Калуга : Вид-тво у КДУ ім. К. Е. Ціолковського, 2012. – 296 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m245/



Остання зміна: Friday 19 January 2018 00:48 AM