Тема 2. Маркетингові дослідження в Інтернет-середовищі

Особливості організації маркетингових досліджень в Інтернеті. Інструменти та засоби Інтернету, що застосовуються для проведення маркетингових досліджень. Джерела інформації. Методи зібрання даних. Методи пошуку інформації в Інтернеті. Мережеві інформаційні ресурси, їх класифікація. Засоби пошуку в Інтернеті: пошукові машини, мета-засоби пошуку, спеціалізовані засоби пошуку, каталоги. Методи пошуку інформації. Пошук інформації за допомогою пошукових машин. Складання тезаурусу за законами Ципфа. Відбір пошукових систем. Складання та виконання запитів до пошукових машин. Аналіз ресурсів та збір інформації. Пошук інформації з використанням гіперпосилань. Проведення Інтернет-опитувань. Особливості Інтернет- опитувань. Етапи проведення Інтернет-опитувань: планування вибірки, вибір місця проведення, складання анкети. Рекомендації та вимоги до складання анкети. Збір маркетингової інформації про відвідувачів веб-сайтів. Методи ідентифікації користувачів. Методи отримання та обробки статистичних даних про поведінку користувачів на веб-сайті: лічильники, використання статистики, що надається постачальниками Інтернет-послуг. Приклади програм-аналізаторів. Методологія дослідження специфіки поведінки вітчизняних інтернет-користувачів та основні прогнози.


Остання зміна: Monday 29 January 2024 09:39 AM