Тема 5. Технології творчого вирішення рекламних та ПР-завдань. Методи пошука ідей та створення інновацій
Мозковий штурм А. Осборна. Метод синектики У. Гордона: особиста аналогія, пряма аналогія, фантастична аналогія, символічна аналогія. Метод фокальних об’єктів Е. Кунце. Методи систематизованого пошуку. Морфологічний аналіз Ф. Цвіккі. Методи спрямованого пошуку. Методика ТРІЗ для вирішення креативних завдань. Поняття творчої задачі, творчого протиріччя, ідеального кінцевого результату в термінології ТРІЗ. Метод SCAMPER як альтернатива прийомів РТВ. Бенчмаркінг і пошук креативної ідеї. Критичний аналіз у процесі генерування ідей.
Ostatnia modyfikacja: Monday, 11 November 2024, 21:11