Тема 5. Організація та менеджмент event-заходів
Умови завершення
Мозковий штурм А. Осборна. Метод синектики У. Гордона: особиста аналогія, пряма аналогія, фантастична аналогія, символічна аналогія. Метод фокальних об’єктів Е. Кунце. Методи систематизованого пошуку. Морфологічний аналіз Ф. Цвіккі. Методи спрямованого пошуку. Методика ТРІЗ для вирішення креативних завдань. Поняття творчої задачі, творчого протиріччя, ідеального кінцевого результату в термінології ТРІЗ. Метод SCAMPER як альтернатива прийомів РТВ. Бенчмаркінг і пошук креативної ідеї. Критичний аналіз у процесі генерування ідей.
Остання зміна: вівторок 23 вересня 2025 17:49 PM