1 "Marketing 5.0: Technology for Humanity"

Автори: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Ця книга досліджує, як сучасні технології, включаючи штучний інтелект і big data, трансформують способи залучення клієнтів і створення персоналізованих маркетингових стратегій.

2 "Hooked: How to Build Habit-Forming Products"

Автор: Nir Eyal

Книга зосереджена на тому, як створювати взаємодії, які формують звички у клієнтів. Це актуально для розуміння, як утримувати клієнтів і посилювати їхню лояльність.

3 "The New Rules of Marketing and PR"

Автор: David Meerman Scott

Видання про те, як використовувати цифрові платформи для залучення клієнтів, розробки інтерактивних стратегій і створення вмісту, який захоплює аудиторію.

4 "Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age"

Автор: Jonah Berger

Це дослідження про те, чому одні продукти чи ідеї стають вірусними, а інші – ні, та як використовувати ці принципи у маркетингу.

5 "Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service"

Автор: John A. Goodman

Книга про те, як поєднувати традиційний сервіс із інноваційними технологіями для створення відмінного клієнтського досвіду.

6 "Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen"

Автор: Donald Miller

Видання пропонує підхід до створення брендової історії, яка привертає клієнтів і допомагає компаніям будувати тривалі відносини з ними.

7 "Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die"

Автор: Eric Siegel

Ця книга зосереджена на використанні аналітичних даних для прогнозування поведінки клієнтів і створення більш персоналізованих стратегій.

8 "Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Behavior"

Автор: Jonah Berger

Видання досліджує психологічні чинники, які впливають на поведінку клієнтів, що може бути корисним для глибшого розуміння взаємодії з ними.

Zuletzt geändert: Mittwoch, 22. Oktober 2025, 23:41