1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 33 від 12.01.2021 року/ Наук.кер.: Піроженко Т. О. Київ. 37 с.URL:https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf(дата звернення: 02.02.2021).

2. Амеліна Л. Будьте в мистецтві як діти – щирими й безпосередніми. Образотворче мистецтво. 2013. № 1. С. 76–77.

3. Бех І. Д. Акценти мистецької творчості та виховання особистості. Естетика і етика педагогічної дії. 2012. Вип. 3. С. 38–43.

5. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво: навч.-метод. посіб. Ч.1 ІваноФранківськ : ЯРИНА, 2016. 196 с.

6. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво. Методика навчання дітей молодшого віку: навч.- метод. посіб. Ч. 2. Івано-Франківськ, 2017. 246 с

7. Горошко Н. А. Зображувальна діяльність у дошкільних навчальних закладах (малювання, ліплення, аплікація). Харків: Видавництво «Ранок», 2007. 224 с.

8. Деркач Л. Диво дитячої творчості. Початкова школа. 2013. № 4. С. 31-33.

9. Жейнова С., Мельникова Н. Педагогічні умови розвитку творчої уяви дітей засобами ігрової художньої діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2017. №18. С.81-85.

10 Кардашов В.М. Теорія та методика викладання образотворчого мистецтва. Навч. пос. Київ: Вид. Дім «Слово», 2007. 296 с.

11. Качерова О., Чорна Є. Формування емоційно-почуттєвої сфери дитини засобами мистецтва у Новій українській школі. Підготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи : матер. V Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Бердянськ, 16 вересня 2021 р.) /за ред. проф. Л.Коваль. Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021. С. 183-185.

12 Коломієць С. В. Майстрята пензля. Розкажіть онуку. 2014. № 8. 51-52.

13. Комарівська Н. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами фольклору. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 46. С. 30-33.

14. Комаровська О. Мистецька подієвість освітнього середовища в контексті художніх цінностей особистості. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2020. Вип. 24. 259 с.

15. Комаровська О. А. Театр і школа: виховують однодумці. Книга для вчителя та батьків. Ніжин: ТОВ Видавництво «Аспект-Поліграф», 2006. 92 с.

16. Ликова І. О. Програма художнього виховання, навчання й розвитку дітей 2-6 років «Кольорові долоньки». Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2008. 128 с.

17. Літвінова Ю. С. Художньо-естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Сумськ. держ. пед. ун-тет ім. А. С. Макаренка. Навчально-науковий ін-тут педагогіки і психології. Суми, 2020. 97 с. URL:https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/10119/2/Літвінова%20Юлія%20маг.pdf (дата звернення 28.12.2020).

18. Лобчук Л. О. Вiдкриваємо красу свiту : заняття гуртка з ознайомлення дошкільників із творами образотворчого мистецтва. Дошкільний навчальний заклад. 2013.  № 5. С. 37-42.

19. Ничкало С. А. Емоційно-ціннісний контекст естетичного виховання засобами візуальних мистецтв. URL : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/ 712371/1/2120894383.pdf (дата звернення: 22.08.2024).

20. Половіна О. А. Дитина у світі мистецтва. Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). Дошкільне виховання. 2021, № 2. С. 3-8.

21. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004. 455 с.

22. Про нову редакцію базового компонента дошкільної освіти / під керівництвом доктора психологічних наук. Піроженко Т. О. 38 с. URL:https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf (дата звернення 28.01.2021.)

23. Рагозіна В. Художні техніки в естетичному розвитку дошкільників (малювання пальчиками). Мистецтво та освіта. 2012. № 2. С. 27-42.

24. Рагозіна В. В., Очеретяна Н. В. Віртуальна виставка дитячої художньої творчості і її трансформація в сучасних освітніх реаліях. Мистецтво та освіта. 2022. № 4. С. 54-59.

25. Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька. Тернопіль : навч. кн. Богдан, 2005. 57 с.

26. Шевчук С. Таємниці малювання. Розкажіть онуку. 2014. № 2. С. 119-123.

27.Шульга Л . Медіаресурс для педагогів і батьків «Мистецтво для дітей»: формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2023/2024 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / відп. ред., упор. О. Варецька ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. Ч. ІІІ. Дошкільна освіта.  Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). Запоріжжя: СТАТУС, 2023., С. 75-94.

28. Шульга Л.М. Формування мистецько-творчої компетентності: методичні аспекти. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2021/2022 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / відп. ред. О. Варецька, ред.-упор. О. Байєр, ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. Ч. ІІI. Дошкільна освіта. Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). Запоріжжя: СТАТУС, 2021. С. 50-67

29. Шульга Л.М. Формування технологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2021 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. О. В. Пономаренко, Л. О. Сущенко. Запоріжжя : АА Тандем, 2021. С. 110-113.

30.Шульга Л . М. Діяльнісний підхід у формуванні мистецько-творчої компетентності дитини дошкільного віку. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип. 37, том 3, 2021. С.304-309.

31.Шульга Л.М. Розвиток художньо-творчого потенціалу як природна потреба дитини дошкільного віку. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2020/2021 навчальному році [Електронний ресурс]: метод. рекомендації: у 3-х ч. /відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упорядник О . М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. Ч. ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя : СТАТУС, 2020. С. 42-57. 

32.Шульга Л.М.Творче самовираження дітей у художньо-практичній діяльності: синергетичний підхід. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. № 3 (36). Ч. І. С. 182-188.

33.Шульга Л.М. Технологічний підхід до формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. Наукова практика: сучасні та класичні методи дослідження: Збірник наукових праць «ΛΌGOS» з матеріалами І міжнародної науково-практичної конференції (вип. 2), Бостон, 26 лют. 2021. Бостон-Вінниця: Primedia eLaunch & European Scientific Platform, 2021. С.184-186

34. Шульга Л . Дошколята малюють зиму. Використання нетрадиційних технік у дитячій образотворчості. Дошкільне виховання.  Щомісячний науково-методичний журнал МНО для педагогів і батьків. К., 2019, № 12 . С. 9-14

35.Шульга Л.М. Упровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, № 23, 2019. С. 179-183.

36.Шульга Л.М. Ігрова технологія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання. Освіта та розвиток обдарованої особистості. Серії: «Педагогіка» та «Психологія». Щомісячний науково-методичний журнал. 2015. № 11(42). Київ : Інститут обдарованої дитини, 2015. С.25-27

37.Шульга Л.М. Штампографія: відкриймо дітям радість творчості. Дошкільне виховання: Щомісячний науково-методичний журнал МНО для педагогів і батьків, 2015, № 9. С. 17-19

38.Шульга Л.М. Сучасні підходи до організації зайняття з образотворчої діяльності дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015–2016 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Л.В. Батліна. Частина ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя : Кругозор, 2015. С. 73-82.

39.Шульга Л. Вернісаж. Подуй в соломинку – намалюй картинку. Джміль. 2011-№57. С.7–9

40.Шульга Л. Вернісаж. Пальчиковий живопис. Джміль. 2011. №58(2). С.10-12.

41.Шульга Л . Нетрадиційні техніки в малюванні зими. Дошкільне виховання. 2009. №12. С. 20-21


Zuletzt geändert: Montag, 27. Januar 2025, 20:33