Терміни та поняття до лекції 2
Біологічні та генетичні чинники
- 
Етіологія
 - 
Дисграфія
 - 
Дислексія
 - 
Спадковість
 - 
Латералізація
 - 
Незрілість мозкових структур
 - 
Мінімальні мозкові дисфункції (ММД)
 
Пренатальні, натальні, постнатальні фактори
- 
Токсикоз
 - 
Асфіксія
 - 
Недоношеність
 - 
Родова травма
 - 
Черепно-мозкова травма (ЧМТ)
 - 
Нейроінфекція
 - 
Гіпоксія
 
Органічні та функціональні порушення
- 
Афазія
 - 
Дизартрія
 - 
Алалія
 - 
Функціональна недостатність
 - 
Соматичні захворювання
 - 
Мовленнєве оточення
 - 
Двомовність
 
Нейробіологічні чинники
- 
Асиметрія півкуль
 - 
Нейродинаміка
 - 
Тестостерон
 - 
Пластичність мозку
 - 
Імунні порушення
 
Психолого-педагогічні та соціальні чинники
- 
Симультанні процеси
 - 
Сукцесивні процеси
 - 
Педагогічна занедбаність
 - 
Соціальне середовище
 - 
Критичний період розвитку
 - 
Метамовні функції
 
Концептуальні підходи
- 
Монокаузальна модель
 - 
Полікаузальна модель
 - 
Конституціональні передумови
 - 
Екзогенні чинники
 - 
Дизонтогенез
 - 
Ретардація
 - 
Асинхронія розвитку
 - 
Парціальне недорозвинення
 
Ключові «вузли ризику»
- 
Фонологічна система
 - 
Звуко-буквений аналіз
 - 
Зорово-просторова орієнтація
 - 
Зорово-моторна координація
 - 
Автоматизація навичок
 - 
Орфографічний принцип