Терміни та поняття до лекції 2
Біологічні та генетичні чинники
-
Етіологія
-
Дисграфія
-
Дислексія
-
Спадковість
-
Латералізація
-
Незрілість мозкових структур
-
Мінімальні мозкові дисфункції (ММД)
Пренатальні, натальні, постнатальні фактори
-
Токсикоз
-
Асфіксія
-
Недоношеність
-
Родова травма
-
Черепно-мозкова травма (ЧМТ)
-
Нейроінфекція
-
Гіпоксія
Органічні та функціональні порушення
-
Афазія
-
Дизартрія
-
Алалія
-
Функціональна недостатність
-
Соматичні захворювання
-
Мовленнєве оточення
-
Двомовність
Нейробіологічні чинники
-
Асиметрія півкуль
-
Нейродинаміка
-
Тестостерон
-
Пластичність мозку
-
Імунні порушення
Психолого-педагогічні та соціальні чинники
-
Симультанні процеси
-
Сукцесивні процеси
-
Педагогічна занедбаність
-
Соціальне середовище
-
Критичний період розвитку
-
Метамовні функції
Концептуальні підходи
-
Монокаузальна модель
-
Полікаузальна модель
-
Конституціональні передумови
-
Екзогенні чинники
-
Дизонтогенез
-
Ретардація
-
Асинхронія розвитку
-
Парціальне недорозвинення
Ключові «вузли ризику»
-
Фонологічна система
-
Звуко-буквений аналіз
-
Зорово-просторова орієнтація
-
Зорово-моторна координація
-
Автоматизація навичок
-
Орфографічний принцип