Твердження до статей
“Academic procrastination and academic performance: Do learning disabilities matter?” (Goroshit & Hen, 2019):
Твердження для обговорення студентами
- 
Академічна прокрастинація є типовим явищем і не має значного впливу на академічну успішність.
 - 
Близько 70% студентів коледжів стикаються з академічною прокрастинацією.
 - 
Для студентів з особливими освітніми потребами (learning disabilities, LD) негативний вплив прокрастинації на успішність вищий, ніж для інших студентів.
 - 
Прокрастинація у студентів з LD часто пов’язана з униканням труднощів і страхом невдачі.
 - 
Студенти без LD інколи використовують прокрастинацію як «стратегію», яка не обов’язково знижує їхню успішність.
 - 
Основні наслідки прокрастинації включають підвищений рівень стресу, низьку самооцінку та ризик академічного відрахування.
 - 
Розвиток навичок саморегуляції (time management, goal-setting) може допомогти студентам знизити рівень прокрастинації.
 - 
Студенти з LD частіше мають проблеми з саморегуляцією, низькою самооцінкою та почуттям самотності.
 - 
Академічна прокрастинація впливає на успішність студентів незалежно від їхніх індивідуальних характеристик чи соціального середовища.
 - 
Дослідження підтверджують, що для студентів з LD поєднання підтримки навчального середовища та емоційної регуляції є найефективнішим способом зменшення прокрастинації.
 
Haft et al. (2022) “A Systematic Review of the Consequences of Stigma and Stereotype Threat for Individuals With Specific Learning Disabilities”
- 
Стигма щодо осіб із специфічними труднощами навчання (SLD) найчастіше проявляється через занижені очікування з боку вчителів і батьків.
 - 
Діти з SLD рідше стикаються з булінгом у школі, ніж їхні однолітки без SLD.
 - 
Високий рівень стигматизації пов’язаний із нижчою самооцінкою та більшою тривожністю у підлітків з SLD.
 - 
Самостигма (використання негативних ярликів на власну адресу) є поширеним явищем серед осіб з SLD.
 - 
Стереотипна загроза (страх підтвердити негативні уявлення) може погіршувати результати виконання завдань у дітей та студентів із SLD.
 - 
Вплив стереотипної загрози на результати навчання у дітей з SLD є однаковим у всіх дослідженнях.
 - 
Підтримка з боку вчителів і однолітків може зменшити негативний вплив стигми на психологічний стан дитини з SLD.
 - 
Дослідження показують, що вплив стигми на психічне здоров’я (тривога, депресія) у дітей з SLD подібний за масштабом до впливу стигми в інших уразливих групах (наприклад, при ВІЛ чи епілепсії).
 - 
Стигма та стереотипна загроза можуть впливати не лише на академічні результати, але й на вибір майбутньої професії у молоді з SLD.
 - 
Більшість досліджень зосереджується на негативних наслідках стигми, тоді як позитивні стратегії подолання (resilience, self-advocacy) вивчені недостатньо.