Рекомендована література

 

1.                        Дмитрієв І. А., Кирчата І. М., Шершенюк О. М.  Конкурентоспроможність підприємства : навч. посіб. Харків : Бровін О. В., 2020. 340 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi73/0053848.pdf.

2.                        Дугієнко Н. О.  Управління міжнародними компаніями : метод. рек. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 62 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/metodychky/2021/04/0046761.pdf.

3.                        Дугієнко Н. О.  Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 118 с. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/metodychky/2022/10/0049134.docx.

4.                        Єрмакова О. А., Козак Ю. Г.  Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2021. 169 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi83/0062967.pdf.

5.                        Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : навч. посіб. / К. В. Сухарева, Д. Т. Бікулов, С. В. Маркова [та ін.].  Запоріжжя : ЗНУ, 2025. 115 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/metodychky/2025/03/0061687.pdf.

6.                        Леськів Г. З., Франчук В. І., Левків Г. Я., Гобела В. В.  Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. Львів : ЛьвДУВС, 2022. 220 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi72/0052770.pdf.

7.                        Шевченко Л. С.  Конкурентоспроможність бізнесу (підприємства) : навч. посіб. у питаннях і відповідях. Харків : Право, 2022. 312 с. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi83/0062938.pdf.

8.                        Albrecht M. G., Green M., Hoffman L.  Principles of marketing. Houston : OpenStax, 2023. 699 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi79/0058784.pdf.

9.                        Casanova L., Miroux A.  The Era of Chinese Multinationals: Competing for Global Dominance. London : Academic Press, 2020. 224 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/ScienceDirect/0046125.zip.

10.                    David F. R., David F. R., David M. E.  Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts and Cases. 17th ed. Harlow : Pearson, 2023. 680 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi75/0055908.pdf.

11.                    Doole I., Lowe R., Kenyon A.  International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation. 9th ed. Andover : Cengage, 2022. 511 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi71/0052042.pdf.

12.                    Introduction to Business Administration / L. J. Gitman, C. McDaniel, A. Shah [et al.]. LOUIS: The Louisiana Library Network, 2022. 1009 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi75/0056019.pdf.

13.                    Jeannet J. -., Volery T., Bergmann H., Amstutz C.  Masterpieces of Swiss Entrepreneurship: Swiss SMEs Competing in Global Markets. Cham : Springer, 2021. 561 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi66/0048393.pdf.

14.                    Kalashnikova K.  International business strategies : lectures for 4st-year full-time students specialty 073 - Mamagement, 281 - Public administration. Kharkiv : O. M. Beketov NUUE, 2021. 77 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi67/0049295.pdf.

15.                    Luo Y., Shenkar O., Chi T.  International Business. 4th ed. New York : Routledge, 2022. 748 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi68/0049824.pdf.

16.                    Onkvisit S., Shaw J. J.  International marketing: analysis and strategy. 4-th ed. New York : Routledge, 2004. 593 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi66/0048970.pdf.

17.                    Pegan G., Vianelli D., De L. P.  International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice. Cham : Springer, 2020. 188 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi71/0052050.pdf.

18.                    Principles of Marketing. Minneapolis : University of Minnesota Libraries Publishing, 2021. 519 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi64/0047435.pdf.

19.                    Sustainability in International Business: Talent Management, Market Entry Strategies, Competitiveness / Anna Visvizi (ed.). Basel : MDPI, 2022. 288 p. URL: http://ebooks.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi68/0049719.pdf.

20.                    Yoshizawa H.  European Union Competition Policy Versus Industrial Competitiveness: Stringent Regulation and its External Implications. London : Routledge, 2022. 151 p. URL: http://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi71/0052007.pdf.

 

Інформаційні ресурси

1.    Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

2.    Електронна бібліотека. URL: http://lib.meta.ua/

3.    Журнал Маркетинг в Україні. URL: http://mr.com.ua/

4.    Журнал Маркетинг і реклама. URL: http://uam.in.ua/ua/projects/marketing-in-ua/

5.    Нормативно-правова база України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/

Modifié le: jeudi 23 octobre 2025, 00:49