форми і методи контролю
8. Види контролю і система накопичення балів
Денна форма навчання |
|||||||
Поточний контроль |
|||||||
№ Практичного заняття |
Тестування |
Розвязання ситуаційних вправ |
Домашне завдання |
Максимальна кількість балів |
|||
Практичне заняття 1 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Практичне заняття 2 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Практичне заняття 3 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Практичне заняття 4 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Практичне заняття 5 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Практичне заняття 6 |
2 |
6 |
2 |
10 |
|||
Усього |
12 |
36 |
12 |
60 |
|||
Самостійне проходження тесту в системі електронного забезпечення навчання ЗНУ Moodle (Кількість спроб (3) і час (30 хвилин, обмежено). |
1 |
0 – 20 |
Всього: 40 |
||||
Екзамен (діагностика рівня засвоєння теоретичних положень). |
1 |
0 –20 |
|||||
Усього за курс: 100 |
|||||||
1. На кожному практичному занятті відбувається перевірка лекційного матеріалу у формі тестування , яке складається з 5 питань ( 0,4 х 5= 2 бала). Максимально за цей вид роботи протягом вивчення курсу студенти можуть набрати 16 балів (2 балів х 6 семінарів = 12 балів).
2. На кожному практичному занятті проводиться перевірка домашнього завдання максимальна оцінка 2 бали. Максимально за цей вид роботи студенти можуть набрати 12 балів. (2 балів х 6семінарів = 12бал).
3. На кожному практичному занятті проводиться розв’язання ситуаційних вправ. За цей вид роботи можна отримати 6 бали (6 х 6= 36 балів).
Таким чином, під час поточного контролю за всіма видами роботи студенти можуть всього набрати не більше 60 балів. Допуск до складання екзамену складає - 35 балів.
Загальна кількість балів за підсумковий контроль – залік – складає 40 балів. Проведення підсумкового контролю складається з:
4. Виконання тестових завдань в системі Moodle – не більше 20 балів. Кількість спроб (3) і час обмежено – 30 хвилин. Пропонується 20 питань на тестуванні – 1 бал за кожну правильну відповідь на питання. Цей вид роботи проводиться за тиждень до заліку.
5. Діагностика перевірки рівня засвоєння теоретичних положень (відповіді на 2 теоретичних питання без підготовки) – від 0 до 20 балів. За кожне теоретичне питання – 10 балів.
Заочна форма навчання |
||||||
Поточний контроль |
||||||
№ лекційного заняття |
Тестування |
Разом |
№ Практичне заняття |
Розвязання ситуаційних вправ |
Усне опитування |
Разом |
Лекційне заняття 1 |
4 |
4 |
15 |
9 |
25 |
|
Лекційне заняття 2 |
4 |
4 |
Практичне заняття 2 |
15 |
9 |
25 |
Лекційне заняття 3 |
4 |
4 |
||||
Разом |
12 |
12 |
Разом |
30 |
18 |
50 |
Усього |
12 |
30 |
18 |
60 |
Самостійне проходження тесту в системі електронного забезпечення навчання ЗНУ Moodle (Кількість спроб (3) і час (30 хвилин, обмежено). |
1 |
0 – 20 |
Всього: 40 |
Екзамен (діагностика рівня засвоєння теоретичних положень). |
1 |
0 –20 |
|
Усього за курс: 100 |
1. На кожному лекційному занятті проводиться тестування, яке складається з 8 питань ( 0,5 х 8 = 4 бали) . За цей вид роботи можна отримати 12 балів ( 4 х 3 = 12 балів) .
2. На кожному практичному занятті проводиться розв’язання ситуаційних вправ. За повне розв’язання вправи можна отримати 15 балів. За цей вид роботи можна отримати 30 балів (15 х 2= 30 балів).
3. На кожному практичному занятті проводиться усне опитування , яке складається з 3 питань (3 х 3=9 балів). За цей вид роботи можна отримати 18 балів( 9 х 2 = 18 балів).
4. Виконання тестових завдань в системі Moodle – не більше 20 балів. Кількість спроб (3) і час обмежено – 30 хвилин. Пропонується 20 питань на тестуванні – 1 бал за кожну правильну відповідь на питання. Цей вид роботи проводиться за тиждень до заліку.
5. Діагностика перевірки рівня засвоєння теоретичних положень (відповіді на 2 теоретичних питання без підготовки) – від 0 до 20 балів. За кожне теоретичне питання – 10 балів.