Презентація навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни – опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих маркетингових стратегій, особистісної фахової маркетингової культури у видавничій справі.
Студенти повинні знати:
- сутність видавничого маркетингу як особливого виміру видавничої діяльності;
- специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;
- економіко-правові засади видавничих маркетингових стратегій;
- вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничого маркетингу;
- методи, прийоми маркетингових стратегій видавничих структур;
- основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;
Студенти повинні уміти:
- формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;
- організувати роботу щодо створення успішних маркетингових видавничих проектів;
- формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничого маркетингу, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;
- організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;
- обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;
- опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничих маркетингових стратегій.