Презентація навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни –  опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих маркетингових стратегій, особистісної фахової маркетингової культури у видавничій справі.

Студенти  повинні  знати:

-         сутність видавничого маркетингу як особливого виміру видавничої діяльності;

-         специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;

-         економіко-правові засади видавничих маркетингових стратегій;

-         вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничого маркетингу;

-         методи, прийоми маркетингових стратегій видавничих структур;

-         основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;

 Студенти  повинні  уміти:

-         формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;

-         організувати роботу щодо створення успішних маркетингових видавничих проектів; 

-         формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничого маркетингу, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;

-         організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;

-         обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;

-         опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничих маркетингових стратегій.

 


Последнее изменение: Sunday, 19 September 2021, 23:34