Критерії оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Вступ до фаху» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
|
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Виконання практичних завдань роботи та її захист. Терміни виконання – за тиждень після проведення практичного заняття.
|
8 |
3 |
24 |
|
2 |
Контрольна робота за результатами вивчення мате-ріалу Розділу 1 (Проводиться в письмовому вигляді)
|
1 |
0-12 |
12 |
|
3 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)
|
1 |
0-3 |
3 |
|
4 |
Контрольна робота за результатами вивчення мате-ріалу Розділу 2 (Проводиться в письмовому вигляді)
|
1 |
0-12 |
12 |
|
5 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)
|
1 |
0-3 |
3 |
|
6 |
Активне слухання теоретичних матеріалів Розділу 1, Розділу 2 |
2 |
0-3 |
6 |
|
7 |
Підсумковий контроль - екзамен |
Індивідуальне практичне завдання |
1 |
15 |
40 |
Екзаменаційне випробування у письмовій формі за білетами (проводиться під час сесії) |
25 |
||||
Усього |
15 |
|
100 |
Поточний контроль передбачає проведення практичних занять в аудиторії та оцінювання виконання практичних завдань. Практичне заняття включає теоретичну частину, яка передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Оцінка за практичне заняття складається таким чином: 1,75 бали – за виконання домашньої самостійної роботи; 2 бали – за володіння теоретичними основами практичної роботи та застосування їх на практиці.. Можна отримати в кожному розділі 0-15 балів за результати навчальної діяльності під час практичного заняття.
Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-3 балів.
Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та проведення екзаменаційного випробування у письмовій формі за білетами, що включають 1-е питання – теоретичне з розділу «Особливості підготовки фахівців-хіміків», і 2-е – теоретичне з розділу «Основи професійної майстерності», 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з пошуку хімічної інформації; тривалість екзамену 2 академічні години.
Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за наступною шкалою:
Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.
Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).
Висновки (1 бал): уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки.
Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).
Підготовка комп’ютерної презентації (1-4 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1-2 бали); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1-2 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1-2 бали).
Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним пунктом. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-15 балів.
До складання екзамену допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.